Kon u makkelijk bestellen op onze site?

Ingrid Kastner

Top

Goede qualiteit, goede prijs

zou het niet weten šŸ¤£

Udo Klompenhouwer

Prima!
Nadat ik besteld en betaald heb wilde ik nog een wijziging doorvoeren wb de lengte van bestelde boompjes, wat geen probleem was.
Duidelijke website. En de bezorging was ook prima en...
Prima!
Duidelijke website. En de bezorging was ook prima en werd geleverd door een aardige medewerker.
Top!

Tine Duijf

Snelle communicatie

Jannie Meinen

Zeer positief

Snelle levering, keurig op tijd en zorgvuldig met de bomen omgegaan, goed mailcontact.

Hilde Duerink

Goede communicatie en goede service & levering

Kan niks bedenken

Ronny Hendricks

Betrouwbaar

Goede afspraken kunnen maken

SJW Nabbe

Minder goed dan de eerste keer dat we besteld hadden bij Bomenenzo

Goed assortiment

Kratjes met plantjes volgende keer beter vastzetten in het rek zodat ze er niet uitvallen voordat ze bij de klant geleverd worden waardoor plantjes beschadigen, borderpakketten niet meer kloppen... Kratjes met plantjes volgende keer beter vastzetten in het rek zodat ze er niet uitvallen voordat ze bij de klant geleverd worden waardoor plantjes beschadigen, borderpakketten niet meer kloppen omdat ze door elkaar staan en in veel potjes de helft potgrond mist waardoor wortels blootliggen. En bij een klacht hierover hier te makkelijk overheen stappen

Reactie Bomenenzo.nl:

Goedemorgen,
Dank voor uw review. Ik heb dit overlegt met mijn collega Fabiƫnne en begrijp uw minder goede review.
Het is vanuit onze kant ook niet goed gegaan m.b.t. het leveren van de...
Goedemorgen,
Het is vanuit onze kant ook niet goed gegaan m.b.t. het leveren van de meststoffen. Voor de planten die beschadigd zijn, heeft zij aangegeven dat u ons in het voorjaar mag laten weten of ze goed zijn uitgelopen en wij deze anders bij u opnieuw leveren.
Onze excuses voor de geleden ongemakken. Wij hopen u in de toekomst toch weer als klant te mogen begroeten.
Hartelijke groet,

Juul Janssen

Vertrouwen

Nul

Chris

Snelle service en goede kwaliteit