A.Abercrombie

Snelle afhandeling van de bestelknop

Geen idee

Diana Misdorp

Gewoon goed

Heerlijke en veel smaken!

Patrick

Ik heb hier op aanraden van mijn Diëtiste een proefpakket besteld met 4 smaken. 1 van de smaken is watermeloen.

Het is echt overheerlijk. Je proeft de smaak ook echt en het liefste wil...

Het is echt overheerlijk. Je proeft de smaak ook echt en het liefste wil je alles in 1 keer opdrinken.

Dit is echt een aanrader!!!!

Smaak en prijs

Levertijd mag iets sneller.

Anja

Snel en vriendelijk

Misschien grotere verpakkingen waar we een schepje kunnen uithalen voor onze eigen hoeveelheid die we maken

e.s. zoer-van der valk

Geweldig bedrijf. Heerlijke limomade. Goede service.

service

Pallas Voortman

Ik heb op de huishoudbeurs en heb toen een proef pakket gekocht en er een korting bon bij gekregen. en daar heb ik met veel plezier gebruik van gemaakt. helaas was het moment dat ik ging bestellen... Ik heb op de huishoudbeurs en heb toen een proef pakket gekocht en er een korting bon bij gekregen. en daar heb ik met veel plezier gebruik van gemaakt. helaas was het moment dat ik ging bestellen waren er veel smaken die ik wou bestellen niet op voorraad.

toen ik op de huishoudbeurs was heeft de persoon waar ik mee heb gesproken echt haar best gedaan om het te verkopen.

ik had van alle smaken 12 stuks besteld, maar van de icetea smaak heb ik er 11 binnen gekregen. de rest van mijn bestelling was wel compleet, alleen was het jammer dat ik die 1e miste. dus mijn tip... ik had van alle smaken 12 stuks besteld, maar van de icetea smaak heb ik er 11 binnen gekregen. de rest van mijn bestelling was wel compleet, alleen was het jammer dat ik die 1e miste. dus mijn tip chech even of de bestelling echt compleet is.

Ina scholtens

Proefpakket besteld.

Nog geen ervaring verder mee. Ik wil eerst het proefpakket opmaken

Agnieszka Chinczak

Ramona

2x besteld. Snelle levering.

Correcte service.
Snelle levering.

Meer sportproducten, uitgebreidere uitleg bij sportproduct.

W. Houwing

Duidelijke website, snelle afhandeling.

Zeer overzichtelijke website, duidelijke omschrijving producten, makkelijke betalingsmogelijkheden en snelle levering.

Proefleveringen die door de brievenbus passen in een kartonnetje verpakken. Mijn proeflevering in een envelop was stuk aangekomen en er ontbraken wat producten.