Snowdrop Trading bv

Goed geregeld, alles duidelijk. Medewerkers aan de telefoon erg behulpzaam

Ottiefashion

Vriendelijke en snelle service

V dam

Werd snel en goed geholpen bij vragen werd er tijd voor je genomen, goed op de hoogte gehouden van het verloop.

Charlotte

Snel geregeld wat we nodig hadden

Michelle Natalia

Snelle persoonlijke communicatie

Hans van Toorn

Een werkelijk geweldige goede hernieuwde kennismaking. Diverse medewerkers zeer vriendelijk, deskundig, ondersteunend en snel handelend. De gehele procedure tot definitieve acceptatie door bank in... Een werkelijk geweldige goede hernieuwde kennismaking. Diverse medewerkers zeer vriendelijk, deskundig, ondersteunend en snel handelend. De gehele procedure tot definitieve acceptatie door bank in twee werkdagen. Top!

P.van der zwet bouwservice

Helemaal top snel en goed geregeld

peter tydeman

Goede ervaring

Jhc van der beek

Het bedrijf heeft ons netjes en goed behandeld. En geen appels voor peren verkocht. Maar zeer overzichtelijk en duidelijke info gegeven.

Pascal Jellema

De Autofinancier is ontzettend snel met communicatie en denken erg goed mee met de klant. Dit laat zien dat de klantvriendelijkheid en de kennis bij dit bedrijf erg hoog staat. Het verwerken van de... De Autofinancier is ontzettend snel met communicatie en denken erg goed mee met de klant. Dit laat zien dat de klantvriendelijkheid en de kennis bij dit bedrijf erg hoog staat. Het verwerken van de aanvraag duurde wel langer, omdat de bank ontzettend veel informatie vraagt en overal een verklaring op wil hebben (logisch). Dit leidde soms wel dat ik dubbel de informatie moest aanleveren en het alleen maar langer duurde met de aanvraag. Hierdoor was mijn gewenste helaas voertuig al verkocht, maar had ik geluk dat er eenzelfde voertuig later binnenkwam. Zodra alles documenten binnen waren, kreeg ik erg snel het goede nieuws dat alles akkoord was. En boem bats! Daar was het geld al dezelfde dag. Al met al ben ik verbaasd hoe goed en snel geholpen ben. Dik verdiende 5/5 sterren!