Hendrik de Jong

Goede zaak

Overzichtelijk en goede raad.

ga zo door

Susan

Helaas was het product niet wat ik ervan verwacht had. Ik heb alles netjes retour gestuurd & en mijn geld stond binnen een week weer op mijn bankrekening.

Snelle reactie
Duidelijke retourinstructies

Verbeterpunten

Ik had een grotere cuff besteld. Deze stond vanuit de website ook aangeraden bij de desbetreffende meter.
Toch heb ik het idee dat deze niet helemaal compatibel was.

M.J.M de Cleen

Goed gevoel

Duidelijk en snel

Niets kunnen ontdekken

a.r.j. van keimpema

Positief

op zich goede website om bloeddrukmeter uit te zoeken

Verbeterpunten

maar: ik koos voor een Omron met afibdetectie (boezemfibrilleren). Nu ik de handleiding lees zie ik niet dat daar een algoritme voor is geschreven. Het enige lijkt een algoritme ter detectie van een... maar: ik koos voor een Omron met afibdetectie (boezemfibrilleren). Nu ik de handleiding lees zie ik niet dat daar een algoritme voor is geschreven. Het enige lijkt een algoritme ter detectie van een onregelmatig ritme (ik neem aan meer dan te verwachten op grond van de ademhaling) dat bij één meting meet of bij drie, en in het laatste geval een alert geeft voor - mogelijke - afib. Maar regelmatige extrasystolen zullen dan m.i.z. ook worden gemeld. Ik had dus net zo goed kunnen kiezen voor een M2 of 3. Er zou dus vermeld moeten worden, dat als men werkelijk efib wil detecteren de versie met ECG nodig is mits die wel een goed algorime heeft, zoniet combineren met de kardia.

Selma

Nergens retouradres vindbaar en reageren niet op mailtjes

niet

alles

Peter van der Star

Groot assortiment, snelle levering en scherpe prijs

groot assortiment, snelle levering en scherpe prijs

n.v.t.

Paul reijmer

Goed netjes verzorgd strak in de tijd , helemaal tevreden

het apparaat doet het ook nog ook wat wil een mens nog meer?

Mw. C. Westerbeek

Zeer positieve ervaring! Wij konden de Kardia Mobile direct ophalen.

Zeer duidelijke, vriendelijke en professionele uitleg over het apparaat. Heel blij mee!

Gerrit

Komen hun beloften na.

Nvt

Nvt

Peter Sleutelberg

Het duurt even voor ik begreep hoe het werkte, maar daarna kon ik er snel mee overweg

geeft snel een ECG

Verbeterpunten

niet zeker of het altijd het juiste beeld geeft