Marieke

4 vouwgordijnen online besteld, met een dag of 7 al in huis, eenvoudige montage en een prachtig resultaat!!

prachtige vouwgordijnen

Ron van den Bergh

Hebben een Somfy gordijnrail laten leveren en plaatsen. Communicatie zeer vriendelijk, levering en plaatsing zeer deskundig en correct. Ook na aflevering had ik nog een vraag / verzoek. (extra... Hebben een Somfy gordijnrail laten leveren en plaatsen. Communicatie zeer vriendelijk, levering en plaatsing zeer deskundig en correct. Ook na aflevering had ik nog een vraag / verzoek. (extra runners op elektrische rail) Dit is supersnel en gratis opgelost. Door goede uitleg kon ik dit zelf makkelijk oplossen.

Servicegericht, fijne communicatie met Tim

G vdhoek

Professioneel, snel en niet duur. Top ervaring

Brigit

snel en duidelijke reactie en info

Opmeten gordijnen uitbesteed, had misschien niet gehoeven als ik info had dat er 1 tot 1,5 cm speelruimte in zit (hoogte)

Lennert VA

Kort op de bal, professioneel in communicatie en afhandeling, en geven het uiterste voor hun klanten.

Correcte, complete en heldere informatie op de website; snel en transparant bestelproces; snelle levering van bestellingen; hoge kwaliteit van de waren; buitengewoon behulpzame service.

Sneele levering mooi system. Bij vragen word je goed geholpen.
Het resultat is top zeker aan te bevelen.

Johan Wiersma

Enthousiaste vakmensen die goed met je meedenken, zeer positieve ervaring!

familie Grimonprez-Cremers

Zeer correcte en snelle service

snel en correct

Perfect! geheel naar wens!

Helemaal naar wens!!

Perfecte website waar keuze.inmeten en montage zeer duidelijk is