Amsterdsm

Ik heb oude producten ontvangen die niet bruikbaar zijn voor mensen. Ik begrijp dat mensen fouten kunnen maken, maar ze zouden die fouten moeten corrigeren. Ik ben al ruim 4 weken bezig om een fout... Ik heb oude producten ontvangen die niet bruikbaar zijn voor mensen. Ik begrijp dat mensen fouten kunnen maken, maar ze zouden die fouten moeten corrigeren. Ik ben al ruim 4 weken bezig om een fout te laten corrigeren, maar het lukt niet. De bereikbaarheid is erg slecht en ze geven arrogante antwoorden. Op deze manier kan men geen zaken doen. Ik zou Hellas niet meer dan 1 ster kunnen geven. Dit bedrijf is echt niet aan te raden als je iets wilt bestellen!

Ilse

Geweldig! Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering en goede service.

Rudi

Ik doe mijn bestelling met een bedrag boven de 40 euro voor gratis levering om dan na de bestelling te lezen dat dit enkel voor NL geldt. Voor Be is dit boven de 50 euro, als dit duidelijker tijdens... Ik doe mijn bestelling met een bedrag boven de 40 euro voor gratis levering om dan na de bestelling te lezen dat dit enkel voor NL geldt. Voor Be is dit boven de 50 euro, als dit duidelijker tijdens de bestelling was vermeld had ik voor 7 euro meer besteld ipv de leveringskosten te betalen. Spijtig!

marc lensink

Zoals al jaren, alles zoals ik me wens. Super maar ook top prijzen, gezonder, klimaat neutraal(er) en goedkoper vergeleken met de mini plastik verpakkingen uit de supermarkt.

Annabel

Snelle levering van (h)eerlijke producten

Marij van Diessen

Prima ervaring. Heel lekkere en goede producten

Aart van Stralen

Goed, kleinschalig, snel

jos buysen

Love and Joy........🙏🥰

R Siccama

Altijd goede kwaliteit en snelle levering. Heel tevreden