Bingggo

tradeline

Wat een geweldige show! Alles zit erin verwerkt, spanning, meezingen en een flinke dosis humor! Linda, de presentatrice is zeer ervaren en laat iedereen lachen en meezingen. Ik raad elk bedrijf aan... Wat een geweldige show! Alles zit erin verwerkt, spanning, meezingen en een flinke dosis humor! Linda, de presentatrice is zeer ervaren en laat iedereen lachen en meezingen. Ik raad elk bedrijf aan de bingo te boeken als ze op zoek zijn naar een topavond voor hun personeel!

Spijkers Persoanl Training

Wat hebben wij genoten van deze spelavond!! (terwijl we niet zo van de spelletjes zijn). Heerlijk om dit met zijn allen te kunnen doen. Een leuke manier om je personeel en klanten op een hele andere... Wat hebben wij genoten van deze spelavond!! (terwijl we niet zo van de spelletjes zijn). Heerlijk om dit met zijn allen te kunnen doen. Een leuke manier om je personeel en klanten op een hele andere manier te leren kennen!

De locatie was top! De service die werd geboden was uitermate goed geregeld. Beide bingomasters waren op hun eigen manier zeer adrem met de nodige humor en zangtalent... nou ja... talent... lol ;)
Leuke vragen die heel breed en gevarieerd waren, van meezingers tot you tube filmpjes en leuke mime filmpjes waar dan weer vragen aan waren verbonden, echt heel leuk gedaan!

En in de pauze heeft Magic Mike (nee dames... niet die) iedereen in verbazing achtergelaten. Wat was dat een mooie bijkomstigheid!

Spijkers Personal Training en leden hebben een heerlijke ontspannen avond gehad met veel humor en gezelligheid!

Dank jullie wel!

Hartstikke gezellig.
Een veel leukere variant dan de standaard bingo. Leuk voor bv een bedrijfsuitje

Maartje de Hoogh

Waanzinnige leuke avond waarbij de bingomaster de menigte extra wist te amuseren. Oog voor de kandidaten en de sfeervolle ambiance met gastvrijheid was top. Het is een leuk spel waarbij fragmenten... Waanzinnige leuke avond waarbij de bingomaster de menigte extra wist te amuseren. Oog voor de kandidaten en de sfeervolle ambiance met gastvrijheid was top. Het is een leuk spel waarbij fragmenten en muziek zich afwisselen en je mee genomen word in een bijzonder event.

Brabant plant

Afgelopen week heb ik met mijn bedrijf een bingo gespeeld van Bingggo. Ik heb het zelf niet georganiseerd, maar meegespeeld als deelnemer en ik vond het een kei leuke ervaring! Veel afwisseling in... Afgelopen week heb ik met mijn bedrijf een bingo gespeeld van Bingggo. Ik heb het zelf niet georganiseerd, maar meegespeeld als deelnemer en ik vond het een kei leuke ervaring! Veel afwisseling in vragen en gezelligheid.

John

In één woord geweldig.Ik kan dit iedereen aanbevelen. Totaal iets anders dan de ouderwetse bingo. Dit is een hele nieuwe manier van Bingo spelen. Echt bij de tijd via internet en niet meer ouderwets... In één woord geweldig.Ik kan dit iedereen aanbevelen. Totaal iets anders dan de ouderwetse bingo. Dit is een hele nieuwe manier van Bingo spelen. Echt bij de tijd via internet en niet meer ouderwets met getallen, maar komische-, interessante filmpjes en heel actuele vragen. Bingomaster Linda is geboren als quizmaster. Ze krijgt van ons een tien met een griffel. Maak op de landelijke tv reklame voor dit product, dan voorspel ik een grote toekomst.

Eventief

Wij waren 3 februari met ons eventbureau Eventief bij een bingo van het nieuwe bedrijf Bingggo. Ik had zelf geen verwachtingen, maar het overtrog onze verwachtingen. Het was een ontzettend leuk... Wij waren 3 februari met ons eventbureau Eventief bij een bingo van het nieuwe bedrijf Bingggo. Ik had zelf geen verwachtingen, maar het overtrog onze verwachtingen. Het was een ontzettend leuk programma. Alles klopte, de geweldige content, de variatie, de digitale bingokaarten op je smartphone en de variatie in de vragen wat niet alleen muziek betrof maar ook kennisvragen en niet te vergeten de grappige video’s. Ik kan dit echt iedereen aanraden. Het is entertainment van een kwalitatief hoog niveau.

BURO RUW

De samenwerking is super verlopen! Ervaren quizmaster, humoristische bingo en veel interactie.

Microstad

Via LinkedIn kwam ik een oproep van Maurice van Quizzzit tegen waarin zij aangaven locaties te zoeken om het nieuwe concept Bingggo te testen. Vanaf het eerste contact heeft Maurice altijd de lead... Via LinkedIn kwam ik een oproep van Maurice van Quizzzit tegen waarin zij aangaven locaties te zoeken om het nieuwe concept Bingggo te testen. Vanaf het eerste contact heeft Maurice altijd de lead genomen om hier een succes van te maken. Zowel inhoudelijk als technisch was snel duidelijk wat hiervoor nodig was. Op onze kerstborrel hebben zij een super mooi allereerste entertainment weggezet. Het was er niet van af te zien dat ze dit nog nooit hadden gedaan.