Rene Hoetjes

Snel geleverd, goede kwaliteit en ruim gemeten.

A. Korthals

Mooie , goede producten tegen schappelijke prijzen. Met name de alcantara en de spuitlijmen zijn super.

Manon Robert

Snelle adequate levering. Netjes verpakt.

Charlene Esser

De stof was heel erg goed en heb mijn bestelling super snel en netjes ontvangen

Jordi Korthals

Eerste keer dat ik iets heb besteld, maar ben zeer tevreden

Andrea Zierer

Sehr empfehlenswert!!!

Boss hout

Bestelling via China levering lang

Joshua Bode

De stofstalen werden snel opgestuurd en waren erg behulpzaam bij het selectieproces. De uiteindelijke stof (stretch suède/alcantara) werd ook snel opgestuurd en maakt een hoogwaardige indruk. Het... De stofstalen werden snel opgestuurd en waren erg behulpzaam bij het selectieproces. De uiteindelijke stof (stretch suède/alcantara) werd ook snel opgestuurd en maakt een hoogwaardige indruk. Het enige waar ik kritiek op heb is de informatie over hoeveel oppervlakte je moet creëren met de lijmspray. Theoretisch zou één bus genoeg zijn geweest, maar ik had bijna twee bussen nodig.

Ronny VERVAEKE

Big in Fabric (SMALL in Service)

Wacht na bijna 2 weken nog steeds op mijn bestelling. Op mails wordt niet gereageerd. Als ik telefonisch contact op neem krijg ik of geen gehoor, of ongeloofwaardige informatie. Ik zou gebeld... Wacht na bijna 2 weken nog steeds op mijn bestelling. Op mails wordt niet gereageerd. Als ik telefonisch contact op neem krijg ik of geen gehoor, of ongeloofwaardige informatie. Ik zou gebeld zijn(wat niet zo is) ,de artikelen zouden zijn verzonden met Postnl(wat niet zo is), de artikelen zouden gisteren zijn verzonden met DPD (wat ook niet zo bleek te zijn). Artikelen zouden niet op voorraad zijn, terwijl ze op de website op voorraad staan. En bij het niet op voorraad zijn van bestelde artikelen, wordt er ook geen contact opgenomen.
Waardeloos bedrijf. Ik heb nog niets ontvangen, wel betaald, en de service en klantvriendelijkheid is zeer ver te zoeken.
Voor mij de eerste en laatste keer dat ik hier heb besteld.