Sofie

Ik wacht op mijn bestelling, dit reeds 1 week... Volgens de site snelle levering... Geen goed klantenservice: telefoontjes worden niet opgenomen, mails niet bijgehouden...

Marianne Van Hengel

Eerst sraaltjes aangevraag, waar ik heel blij mee was. Snelle levering, goed verpakt.

Casper Donze

Stof en schuimrubber besteld voor een hobbyproject. Alles werd snel en goed geleverd.

Franz Jansen

Prima bedrijf en komt na wat er beloofd wordt. Bestelling was ook snel in huis

Tesz Broekhaar

Goede prijs kwaliteit verhouding.
Snel geleverd!

l swanen

Slechte ervaring na diverse telefoontjes die niet beantwoord worden ook niet na inspreken van de voicemail en er wordt ook niet gereageerd op mail zou ik dit bedrijf niet aanbevelen. ik wacht al een... Slechte ervaring na diverse telefoontjes die niet beantwoord worden ook niet na inspreken van de voicemail en er wordt ook niet gereageerd op mail zou ik dit bedrijf niet aanbevelen. ik wacht al een poos op mijn bestelling

Sandy Verbeeck

De beschrijvingen zijn niet echt duidelijk via de site. Probleem is dan ook dat je het niet terug kan sturen omdat het per meter was verkocht. Een duidelijkere beschrijving en meer foto's kunnen... De beschrijvingen zijn niet echt duidelijk via de site. Probleem is dan ook dat je het niet terug kan sturen omdat het per meter was verkocht. Een duidelijkere beschrijving en meer foto's kunnen helpen

Aissa Aamimi

Excellent stof en service

Sabine Serie

Goede service en kwaliteitsvolle stoffen

Annie

PRIMA, ik zocht , en kwam hier terecht , thuis gekregen , en was exact wat ik wilde ,tegen een zeer goede prijs.