Beterbad

DECAVELE

RAMPZALIG

GEEN

KLANTVRIENDELIJKER ZIJN

Het inzetbad past perfect. Het is nauwelijks kleiner en ondieper dan het oorspronkelijke bad. Het water blijft er lekker lang warm in vanwege het isolatiemateriaal tussen het oude en het nieuwe bad.... Het inzetbad past perfect. Het is nauwelijks kleiner en ondieper dan het oorspronkelijke bad. Het water blijft er lekker lang warm in vanwege het isolatiemateriaal tussen het oude en het nieuwe bad. Alles is mooi afgewerkt.

Verbeterpunten of tips?

Nieuwe lage douchebak geplaatst en scherm

Nee

Willy

Op 10 januari 2018 is bij ons een badinbad geplaatst. Het kontakt met alle medewerkers was van begin tot eind uitstekend.
Na de offerte werd alles nauwkeurig opgemeten.
Het bad werd binnen...
Na de offerte werd alles nauwkeurig opgemeten.
Het bad werd binnen een ochtend geinstalleerd en de afwerking was prachtig. Qua grootte lijkt het bad niet te hebben ingeboet, hetgeen vooral opviel. Wij zijn er nog steeds blij mee.

Wordt binnen een ochtend geplaatst. Geen gebreek gedurende dagen. Men beschikt over meerdere baden, welke aan een bepaalde maatvoering voldoen. Tegen een concurerende prijs.

Verbeterpunten of tips?

Zou het niet weten. Alles ging perfect.

Reactie Beterbad:

Beste Willy.
Omdat u gebeld heeft naar ons bedrijf of het goed was gegaan met het versturen van de review, wil ik u hierbij laten weten dat de review in goede orde is ontvangen.
Bedankt voor...
Beste Willy.
Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Netjes gewerkt

netjes gwerkt

calus

goede afwerking

.....

A. de Groot

Geheel tevreden. Door mijn toedoen is er veel tijd verstreken tussen offerte en uiteindelijke opdracht, Beterbad heeft in deze periode geen druk uitgeoefend. Werkzaamheden zijn keurig uitgevoerd,... Geheel tevreden. Door mijn toedoen is er veel tijd verstreken tussen offerte en uiteindelijke opdracht, Beterbad heeft in deze periode geen druk uitgeoefend. Werkzaamheden zijn keurig uitgevoerd, afwerking netjes en alles netjes opgeruimd.

Duidelijk, geduldig, netjes, vakkundig.

Boots

Vervanging van onze douchebak, vervanging verliep soepel en naar volle tevredenheid.

We kregen van de medewerker ook advies om achtermuur aan te pakken, voordat nieuwe douchebak geplaatst werd. Medewerker kwam daarvoor later (gratis) terug. Resultaat daardoor veel beter.

Jan Reneman

Was gewoon erg vakkundig zorgvuldig en vriendelijk

vriendelijke en correct

geen. ga vooral zo door

Prettige medewerkers, zowel van verkoop als van installatie. Goed product tegen een redelijke prijs.

Verkoopmedewerker dacht mee, nam ons serieus en pushte niet.

Verbeterpunten of tips?

Betere controle na de klus. Er bleek een naad niet afgewerkt te zijn, waardoor er water door de douche de badkamer inliep.