Beterbad

Advies
Medewerkers
Service en nazorg
Communicatie

Uiteindelijk kwam het goed....

Fijn bad voor aantrekkelijke prijs

Verbeterpunten of tips?

Verkeerde kraan besteld. Toen de goed kraan er was niet goed aangesloten. Lekkage. Veel te laat gereageerd daardoor veel waterschade en ergernis. Onaangename houding van zeer aanwezige monteur.

Reactie Beterbad:

Bedankt voor uw open en eerlijke review.
Na ons prettige telefoongesprek kunnen we concluderen er zaken beter aangepakt hadden kunnen worden.
Fijn om ook te horen dat u nu al jaren plezier...
Bedankt voor uw open en eerlijke review.
Fijn om ook te horen dat u nu al jaren plezier heeft van uw bad.
Zoals u al aangeeft : Uiteindelijk kwam het goed ....

Prima, in no-time had ik een nieuw bad, perfect geïnstalleerd

vakmanschap, afwerking

nee

H. Toonen - Kuijpers

Super fijn bedrijf ook erg blij met de oplossing, het advies en het eindresultaat

De man die kwam kijken naar het probleem, vriendelijk, klantgericht, goed en eerlijk advies. Ook degene die alles geplaatst heeft 👍

Verbeterpunten of tips?

... ik heb geen verbeter ounten

José vd Ligt

Goed!!

Service vakmanschap

H. Timmermans

Goede ervaring mee gehad

Komen afspraken na.

Verbeterpunten of tips?

Offerte 2 x aangepast. Aan de prijzige kant, echter makkelijk lagere offerte gekregen.

Caroline

Fantastische oplossing voor de lekkende oude badkuip. Waar andere aannemers zeiden, dat het hele bad losgebroken moest worden, hebben jullie heel handig en slim de kuip vervangen. Blij mee!

Makkelijk bereikbaar

Verbeterpunten of tips?

Heb wel een paar keer achter dingen aan moeten bellen, voordat de afspraak stond.

Reactie Beterbad:

Bedankt voor uw reactie, hierdoor zijn we in staat onze service te verbeteren.
Goed om te lezen dat u, ruim 2 jaar na plaatsing, nog steeds tevreden bent over ons Badwissel-Systeem.

Bad in oude bad gemaakt

Moeilijke klus, poten van oude bad stonden heel vast gemetseld, is heel nauwkeurig en voorzichtig losgehakt.

nee

Heidy de Ruiter van Mourik

Zeer prettig bedrijf, fijne communicatie en goede dienstverlening, levert vakwerk.

Er wordt in overleg gezocht naar oplossingen

Verbeterpunten of tips?

Bij uitval van werknemers door ziekte is het soms lastig een nieuwe afspraak te plannen. Misschien kan er in dat proces nog wat verbeterd worden.

Kok J.M.

Mijn bad laten vervangen volgens de badwissel techniek

Bij bezoek aan huis door vertegenwoordiger 100% goed en eerlijk voorgelicht over de mogelijkheden , professioneel en duidelijk , offerte kreeg ik binnen enkele dagen , goede prijs en 100% vakwerk... Bij bezoek aan huis door vertegenwoordiger 100% goed en eerlijk voorgelicht over de mogelijkheden , professioneel en duidelijk , offerte kreeg ik binnen enkele dagen , goede prijs en 100% vakwerk verricht bij de werkzaamheden.

Verbeterpunten of tips?

In ons oude bad zat een scheur. BeterBad heeft ons oude bad eruit gesloopt en een nieuw bad erin gezet. Dit ging prima en sindsdien geen problemen gehad.

snel en deskundig

Verbeterpunten of tips?

was niet duidelijk dat jullie in het hele land werken