Kwaliteitsscore producten
Vond je het makkelijk om te bestellen?
Hoe klantvriendelijk vond je het personeel?

Hans Bruning

Beetje teleurgesteld

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

H klinkers besteld,met de halve kantstukken en eindklinkers. Bestelling moest per laag. Met 1 laag kon ik precies uitkomen. Helaas niet het juiste aantal gekregen. Wel besteld en betaald. Moest... H klinkers besteld,met de halve kantstukken en eindklinkers. Bestelling moest per laag. Met 1 laag kon ik precies uitkomen. Helaas niet het juiste aantal gekregen. Wel besteld en betaald. Moest hierdoor een knipper huren, en het eindresultaat is minder strak geworden.
Na een prettig gesprek met Jaap van bestratingsmarkt, geef ik een voldoende

M. van Marwijk

Bestelling tufsteen

goed en betrouwbaar

Vogelaar

Bestelling Schellevis 100x100

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Duidelijke website, jammer dat de bestelling niet op de afgesproken datum geleverd werd, wij hier niet van op de hoogte gehouden werden vanuit Bestratingsmarkt (er dus zelf achteraan moesten) en... Duidelijke website, jammer dat de bestelling niet op de afgesproken datum geleverd werd, wij hier niet van op de hoogte gehouden werden vanuit Bestratingsmarkt (er dus zelf achteraan moesten) en Bestratingsmarkt niets voor ons kon betekenen op die betreffende zaterdag, omdat zij de transporteur in het weekend niet konden bereiken.
Daardoor is de bestelling pas dinsdag geleverd in plaats van de vrijdag ervoor, terwijl ik wel gereedschap, een shovel en mankrachten op zaterdag ochtend klaar had staan. Deze kon ik dus weer naar huis sturen samen met het gevolg dat ik het gehuurde gereedschap en shovel een weekend extra heb moeten huren.

Reitsema

Pronkjewail in Hoogezand

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Bestelling verliep vlekkeloos en er werd meegedacht over de levering. Alleen maar positief.

M Kalshoven

5 kuub Fundy 👑

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Snel, duidelijk en goedkoop!

Patrick

Goed geholpen

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Duidelijk, nette prijs en levering op tijd

Jeroen

Slechte aftersales

Scherpe prijs. Snelle levering. Maar bij klachten niet thuis

Familie Bruinsma

50% meerprijs aan bezorgkosten

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

nadat wij onze bestelling gedaan hebben, kwamen wij erachter dat er achter dat wij nog eens 50% extra aan bezorgkosten diende te betalen. Dit was niet vooraf bekend en/of vermeld. Niet transparant... nadat wij onze bestelling gedaan hebben, kwamen wij erachter dat er achter dat wij nog eens 50% extra aan bezorgkosten diende te betalen. Dit was niet vooraf bekend en/of vermeld. Niet transparant en eerlijk dus.

Jurjen

Ruime keus

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Goede hulp bij het kiezen van bestrating

Willem vd Boon

Steengoed

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Korte lijnen , goede prijs , klant vriendelijk en vooral....altijd een oplossing...
Top