Frank vd W

Het terugsturen van een brievenbus levering in de kost het onacceptabele bedrag van ruim 5€. Vooral als het apparaat niet voldoet door onvoldoende info op de site is dat wat schrijnend. Voor... Het terugsturen van een brievenbus levering in de kost het onacceptabele bedrag van ruim 5€. Vooral als het apparaat niet voldoet door onvoldoende info op de site is dat wat schrijnend. Voor dergelijke bedragen ga je niet eens meer terugsturen maar gewoon nooit meer iets kopen.

Vaste beslist vraag? Dit feedback formulier is niet echt duidelijk. Product wat ik beslist had zou binnen een dag geleverd worden, nou niet dus echt waardeloos!

Bert jacobs

Snel geleverd maar product was te klein.
Snel geleverd maar product was te klein.
Twee dagen later kreeg ik een nieuw telefoonhoesje toegestuurd. Helaas had ik een flip case besteld en geen hoesje in boekvorm. Dus ik heb niet gekregen wat ik heb besteld.

Shanta Soekhoe

Super snel geleverd. Duurde maar 1 dag.

hoogland

Vreemd genoeg niet het artikel ontvangen wat ik had besteld.
Waar ik op af ging is was de reclame die op Beslist stond maar toch duidelijk iets anders ontvangen.