E.L.M. van Oostrum

Servicegericht, duidelijke informatie, makkelijk bestellen en snel geleverd.

Cor van Dijk

Boek 13 april besteld helaas na twee weken nog niet ontvangen.

Geachte mijnheer van Dijk,
Geachte mijnheer van Dijk,
Hartelijk dank voor uw terugkoppeling. Mijn collega was helaas niet op de hoogte van het probleem bij de leverancier van het boek. Zij heeft contact met u gehad en u uitgelegd waar het probleem is ontstaan. Onze excuses voor het ongemak en hopelijk kunnen wij u in de toekomst beter van dienst zijn.

Kranenburg

Redelijk snel verzonden en heldere communciatie

Marcoline Leen

Duurzaam en klantvriendelijk bestel-, druk- en bezorgproces

Beste,
Fijn dat u het bestelproces als prettig heeft ervaren. Mochten we u nog ergens mee kunnen helpen, horen we het graag.

Sander van Rooijen

Reactie Berghauser Pont:

Beste Sander, Fijn te horen dat het boek snel geleverd werd!

Privacy.

Twee boeken waren met 3 en 4 weken vertraging geleverd. Een factuur is na een maand nog steeds niet binnen. Berghauser Pont meldt echter uit zichzelf niets over de vertragingen; de klant moet ernaar... Twee boeken waren met 3 en 4 weken vertraging geleverd. Een factuur is na een maand nog steeds niet binnen. Berghauser Pont meldt echter uit zichzelf niets over de vertragingen; de klant moet ernaar vragen.

Beste,
Vervelend om te horen dat uw ervaring bij ons niet positief was met betrekking tot de service. Wij nemen uw feedback mee en hopen u de volgende keer beter van dienst te zijn....
Beste,
Hopelijk heeft u veel plezier van het boek!

Dirk van de Rijdt

Ik heb al twee keer een mail gehad voor een review maar nog altijd geen boek ontvangen.

Beste Dirk,
Goed dat je dit aangeeft. Ik kan me voorstellen dat je het boek inmiddels had willen ontvangen. Daarom neem ik per e-mail contact met je op over de status van je bestelling.
Met...
Beste Dirk,

Aad Raijer

Ondanks feestdagen toch een snelle en adequate levering, keurig verpakt.
Volgen zending kan beter, maar toch prima tevreden.

Beste Aad,
Beste Aad,
Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je bestelling tijdens de feestdagen goed is aangekomen. Wij zijn momenteel druk bezig om ook het volgen van je bestelling in de toekomst makkelijker te maken.