Radboud Institute for Health Sciences

Bento presentaties heeft een seminar 'Het Nieuwe Presenteren' voor ons verzorgd (in het Engels) tijdens een congres voor PhD-kandidaten. Zij waren allen erg enthousiast over de vele tips en de... Bento presentaties heeft een seminar 'Het Nieuwe Presenteren' voor ons verzorgd (in het Engels) tijdens een congres voor PhD-kandidaten. Zij waren allen erg enthousiast over de vele tips en de duidelijke en enthousiaste presentatie daarvan.

Rijksvastgoedbedrijf

Leerzaam, leuk, uitdagend, vernieuwend en heel enthousiast!

Forever Living Products

Zeer positief en professioneel

RVB

Heel veel plezier gehad om deel te nemen aan deze workshop! Fijn dat we met ze 6 waren (in totaal). Hierdoor kon er genoeg aandacht besteedt worden aan iedere deelnemer. Verrassende inzichten in... Heel veel plezier gehad om deel te nemen aan deze workshop! Fijn dat we met ze 6 waren (in totaal). Hierdoor kon er genoeg aandacht besteedt worden aan iedere deelnemer. Verrassende inzichten in presentatie technieken en tips die ik nog nooit ergens anders heb gezien/gelezen/gehoord.

Zeer fijne, ontspannen setting. Ik heb zeer veel geleerd in één dag.

Frank Smits

Joeri en Friso zijn gericht op persoonlijke benadering en dat voelt goed.

Geweldig! Energiek, leerzaam, persoonlijk.

PB

Een zeer inspirerende training met twee inhoudelijk sterke trainers.

Uitstekende en kundige trainers. Praktijkgerichte training, direct toepasbaar in de dagelijkse praktijk.

Prettige communicatie tijdens de sessies.
Joeri had eerder ervaring met Forever. Dat scheelt veel. Hij snapt de missie en wat wij willen uitdragen.