BENITECH

Gesprek met de adviseur
Kwaliteit producten
Plaatsing

Martijn

Vriendelijke personeel en levert goed werk af #topservice

Beste Martijn,
Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over het personeel en het afgeleverde werk, bedankt voor de review! We wensen u veel plezier met uw aankoop.
Met vriendelijke...
Beste Martijn,

Kevin Voogt

Goede service en mooie kozijnen.

Beste meneer Voogt,
Beste meneer Voogt,
Bedankt voor uw beoordeling en review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over het product en onze service. Veel woonplezier en wooncomfort gewenst met uw nieuwe kunststof kozijnen!

Wim Tolenaar

Uitstekende ervaring, snelle afhandeling en service

Beste meneer Tolenaar,
Beste meneer Tolenaar,
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat het hele proces goed is verlopen en dat u daar tevreden over bent. Veel plezier gewenst met uw nieuwe kunststof kozijnen!

Remco brons

Goede service en nette snelle levering. Echt een aanrader

Beste meneer Brons,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! We wensen u veel woonplezier en wooncomfort toe.

Miranda Robijns

Super

Beste mevrouw Robijns,
Bedankt voor uw positieve review. We wensen u veel plezier met uw aankoop!

Bijkerk

Prima werk geleverd

Beste heer / mevrouw Bijkerk,
Fijn om te lezen dat er goed werk is geleverd, bedankt voor uw review! Veel plezier gewenst met uw aankoop.

Van Tricht

Zeer goed

Beste heer / mevrouw van Tricht,
Hartelijk dank voor uw review. We wensen u veel plezier met uw nieuwe kunststof kozijnen.

Van der Heide

Prima bedrijf met vakmanschap

Beste meneer / mevrouw van der Heide,
Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u goede ervaringen heeft met Benitech Kozijnen. Veel woonplezier en wooncomfort gewenst!
Met vriendelijke...
Beste meneer / mevrouw van der Heide,

Rob Gloudie

Heel goed.

Beste meneer Gloudie,
Bedankt voor uw positieve review. Veel woongenot toegewenst met uw nieuwe kunststof kozijnen!

Ed

Prima service, professionele monteurs, keurige afwerking geen haast klus, mooie kozijnen.

Beste Ed,
Bedankt voor uw beoordeling en review. Goed om te lezen dat de kozijnen netjes en naar tevredenheid zijn geplaatst door onze monteurs. We wensen u veel plezier met uw aankoop!
Met...
Beste Ed,