Henny

Na een poosje zelf proberen de wespen weg te krijgen toch maar bestrijdijding gebeld. Ondanks de zeer drukke tijd met wespenbestrijding zijn we snel geholen. 1 Nest was hardnekkig, dus moest nog een... Na een poosje zelf proberen de wespen weg te krijgen toch maar bestrijdijding gebeld. Ondanks de zeer drukke tijd met wespenbestrijding zijn we snel geholen. 1 Nest was hardnekkig, dus moest nog een keer bespoten worden. Ook dat gebeurde zeer snel en ditmaal met goed resultaat. Ik ben blij en mocht ik weer eens last hebben zal ik zeker Hans weer bellen

Hillegom

Milou Pasman

Zulke nare ervaringen met Hans Rulo.
Zulke nare ervaringen met Hans Rulo.
Meneer zou gister al komen maar heeft niks van zich laten horen terwijl ik heel de dag gewacht heb. Uiteindelijk stond hij de volgende dag ineens voor mijn deur en belde hij mij wakker. Oke fijn dat hij toch nog is gekomen dacht ik. Maar het was alles behalve een fijne ervaring!

De man deed zeer denigrerend en zei dat het ongedierte probleem tussen mijn oren zit. De man had een zeer nare toon en instelling. Hij wilde ook niet luisteren naar wat ik te vertellen had. Schreeuwde steeds door mijn verhaal heen. Hij heeft letterlijk 5 minuten 3x geschenen met zijn zaklamp en is toen vertrokken. De helft van deze 5 minuten heeft hij staan bellen met zijn collega over dat feit dat ze vroeg klaar wilde zijn om van het mooie weer te genieten. En over privézaken van klanten over de luidspreker. Zo onprofessioneel. Ik moest wel 100,- euro afrekenen. Grote stappen snel thuis, makkelijk geld verdienen zo!

De Lier

Kiki Janssen

Ondanks dat t al bijna 18u30was, en zeiden we komen morgen, kwamen ze toch! Super. 2 leuke behulpzame mannen. Duidelijke uitleg en gewoon grondig en vakkundig werd er gewerkt. Nest bleek bij buren... Ondanks dat t al bijna 18u30was, en zeiden we komen morgen, kwamen ze toch! Super. 2 leuke behulpzame mannen. Duidelijke uitleg en gewoon grondig en vakkundig werd er gewerkt. Nest bleek bij buren te zitten. En geen wesp meer gezien op onze slaapkamer diezelfde nacht al! Top service dit bedrijf!

Oegstgeest

Daisy

Geduldige en vakkundige meneer Hans van Ruijven is zo’n vier jaar geleden bij ons thuis geweest omdat ik er van overtuigd was dat wij bedwantsen in ons huis hadden (totale paniek) Hans had het die... Geduldige en vakkundige meneer Hans van Ruijven is zo’n vier jaar geleden bij ons thuis geweest omdat ik er van overtuigd was dat wij bedwantsen in ons huis hadden (totale paniek) Hans had het die dag erg druk, maar omdat ik zo in paniek was, heeft Hans de tijd genomen om diezelfde dag nog langs te komen. Alle slaapkamers meer dan uitvoerig gecheckt en Hans kwam tot de conclusie dat wij geen last hadden van bedwantsen. Na de inspectie heeft Hans ruim de tijd genomen om mij alles uit leggen en gerust te stellen. Ik heb deze aardige meneer meerdere malen kunnen contacten in de periode hierna als ik weer eens in paniek was (man gaat veel op zakenreis) al die jaren heb ik niet op vakantie gedurfd, nu moesten we toch maar weer eens gaan! en dus heb ik meteen contact opgenomen met Hans…. want wat als er bedwantsen zijn. Wederom weer alle tijd is er genomen door Hans om mij gerust te stellen uit te leggen wat ik moet doen. (Mocht het zo zijn)

Ik vind het echt een SUPER service dat er op welk tijdstip dan ook (avond en weekend) tijd word gemaakt om je via de app of telefonisch te woord te staan.
Ik raadt deze aardige meneer Hans meer dan aan!!

Katwijk

Marianne

Prettige, vriendelijke communicatie. Snelle actie. Deskundige aanpak. Een kwartier na het spuiten in de spouw, geen wesp meer gezien!

Leiden

Familie Gerritsen

Na verschillende pogingen telefonisch contact te hebben eindelijk Hans aan de lijn gekregen. Ik moest een mailtje sturen. Gedaan. Vervolgens niets meer gehoord. Nog een paar mailtjes achteraan... Na verschillende pogingen telefonisch contact te hebben eindelijk Hans aan de lijn gekregen. Ik moest een mailtje sturen. Gedaan. Vervolgens niets meer gehoord. Nog een paar mailtjes achteraan gestuurd, geen reactie. Telefoon wordt niet meer opgenomen. Waardeloos bedrijf, kost veel energie zo maar als klant zit je nog steeds met de problemen. Zou er niet aan beginnen.

Voorburg

Wendy

Bagger... Ik vertel me verhaal luisterd niet eens en kan er vrij weinig mee.

Wassenaar

M. Lenterman

Gelukkig zijn we van onze wespen af klantvriendelijk ondanks drukke tijd

Lisse

SB

Ik had vorige week via Google beestjeskwijt.nl gevonden en omdat ik last had van muizen. Afspraak gemaakt en kwamen vrij snel bij me langs. De methode was bijzonder te noemen en nergens op de site... Ik had vorige week via Google beestjeskwijt.nl gevonden en omdat ik last had van muizen. Afspraak gemaakt en kwamen vrij snel bij me langs. De methode was bijzonder te noemen en nergens op de site kwam ik die tegen (dat was raar) Ik moest direct afrekenen een bizar bedrag... !!! (Nog gekker!)
Klantenservice hield me aan het lijntje en kreeg de bestrijder niet meer te pakken. Lang verhaal kort.... IK BEN OPGELICHT!
Ik heb opnieuw contact gezocht en kreeg direct Hans van Ruijven aan de telefoon en toen werd alles duidelijk, het is zelfs een item bij tros opgelicht geweest!

Hans heeft me meteen heel goed/snel/professioneel/vriendelijk geholpen en alles nagelopen in m'n huis en tips gegeven. Als ik weer een beestjes probleem heb ga ik zeker weer contact met hem opnemen.

Dus als er een "apart" persoon met een oud groen busje voorrijdt en wil gaan sprayen met een goedje wees gewaarschuwd, dat is hans dus niet...

Lisse

Belachelijke klantvriendelijkheid. Ik nam contact op om mijn situatie te bespreken met de vraag wat Hans voor mij kon betekenen Wordt ik vervolgens volledig afgezeken met waarom ik niet direct... Belachelijke klantvriendelijkheid. Ik nam contact op om mijn situatie te bespreken met de vraag wat Hans voor mij kon betekenen Wordt ik vervolgens volledig afgezeken met waarom ik niet direct contact op heb genomen met hun en hoe ik zou denken dat hij mij kan helpen. Terwijl dit voor mij de eerste keer is dat ik met deze situatie te maken krijg. Verre van behulpzaam of vriendelijk. Nou mooi niet dat ik Hans/RULO ga inschakelen. Dag

Leiden

Reactie Beestjeskwijt.nl:

Beste,
Beste,
Onze oprechte excuses dat het zo is verlopen. Wij hebben zojuist contact gehad met Rulo Ongediertebestrijding. Hans had blijkbaar niets meer van u vernomen. Het is uiteraard begrijpelijk dat u niet meteen weet wat u moet doen als u voor het eerst in zo'n nare situatie zit. Wij vrezen daarom dat er een misverstand of miscommunicatie was geweest. Uw reactie is daarom ook zeer waardevol en die nemen wij graag mee!
Nogmaals onze excuses voor de onprettige ervaring.
Team Beestjes Kwijt