Daisy

Geduldige en vakkundige meneer Hans van Ruijven is zo’n vier jaar geleden bij ons thuis geweest omdat ik er van overtuigd was dat wij bedwantsen in ons huis hadden (totale paniek) Hans had het die dag erg druk, maar omdat ik zo in paniek was, heeft Hans de tijd genomen om diezelfde dag nog langs te komen. Alle slaapkamers meer dan uitvoerig gecheckt en Hans kwam tot de conclusie dat wij geen last hadden van bedwantsen. Na de inspectie heeft Hans ruim de tijd genomen om mij alles uit leggen en gerust te stellen. Ik heb deze aardige meneer meerdere malen kunnen contacten in de periode hierna als ik weer eens in paniek was (man gaat veel op zakenreis) al die jaren heb ik niet op vakantie gedurfd, nu moesten we toch maar weer eens gaan! en dus heb ik meteen contact opgenomen met Hans…. want wat als er bedwantsen zijn. Wederom weer alle tijd is er genomen door Hans om mij gerust te stellen uit te leggen wat ik moet doen. (Mocht het zo zijn)

Ik vind het echt een SUPER service dat er op welk tijdstip dan ook (avond en weekend) tijd word gemaakt om je via de app of telefonisch te woord te staan.
Ik raadt deze aardige meneer Hans meer dan aan!!

Ik had last van

bedwantsen

Ben je een particuliere of zakelijke klant?

Particulier

Woonplaats