Tom blijenberg

Uiteindelijk goed opgelost

Roermond

Daems

Gebeld en 1 uur erna werd ik gelijk geholpen en werden de wespennesten verwijderd, super snelle service 👍

Tom

Na een wespennest te hebben ontdekt in de spouwmuur heb ik meteen contact opgenomen met Ruben. Daags erna kon hij al komen. Hij is een kwartiertje geweest en met garantie weer gegaan. Als er nog... Na een wespennest te hebben ontdekt in de spouwmuur heb ik meteen contact opgenomen met Ruben. Daags erna kon hij al komen. Hij is een kwartiertje geweest en met garantie weer gegaan. Als er nog activiteit in het nest is na een week komt hij terug binnen de garantie.

Doenrade

John

Gisteren wespennest ontdekt tijdens het slopen van de badkamer, direct gebeld en had me vandaag meteen ingepland. Snel geholpen en goed van informatie voorzien.
Top werk geleverd!

Doenrade

Anouk

Zeer slecht. In de ochtend gebeld met dit bedrijf dat ik vermoedelijk een rat of een marter in huis heb. Ik kreeg een mobielnummer en moest geluidsfragmenten doorsturen en gegevens in het appje... Zeer slecht. In de ochtend gebeld met dit bedrijf dat ik vermoedelijk een rat of een marter in huis heb. Ik kreeg een mobielnummer en moest geluidsfragmenten doorsturen en gegevens in het appje zetten en dan zou Ruben na het te hebben beoordeeld contact opnemen voor een afspraak in te plannen. Dit is echter nooit gebeurd. Zelfs niet toen ik 2 dagen later informeerde hoe het ervoor stond en of ik uberhaupt nog gebeld zou worden. Hierop ook niks gehoord. Zeer slecht! Ik heb een ander bedrijf gebeld en die zijn dezelfde dag nog langs gekomen. Zo kan het dus ook!

Sittard

Laudy

Snelle deskundige verdelging; Chapeau!

Sittard

rob

Goed contact met Ruben, heeft het ook snel verholpen het probleem met de wespen, binnen een half uur.professioneel aangepakt

echt

Luc van Maldegem

Erg klantonvriendelijk, toonde totaal geen begrip.

Rotterdam

Jos

Ruben was heel vriendelijk en ging snel en professioneel te werk. Tevens veel informatie verkregen over de werkwijze van wespen. Dankjewel !!

Denise

Na het sturen van de email, werd al binnen het uur contact opgenomen. Na een beschrijving van het probleem en het doen van een prijsopgave, werd nog voor dezelfde dag een afspraak voor de... Na het sturen van de email, werd al binnen het uur contact opgenomen. Na een beschrijving van het probleem en het doen van een prijsopgave, werd nog voor dezelfde dag een afspraak voor de behandeling van het wespennest aan de buitenkant van het huis gemaakt.
Na de behandeling werd er nog een duidelijke uitleg gegeven over de verdere stappen.
De volgende dag bleek dat er nog steeds volop wespen uit het nest aanwezig waren. Gelijk weer gebeld en de bevestiging gekregen dat later die dag een nabehandeling zou worden gedaan. Ondanks het late tijdstip werd er uitgebreid de tijd genomen om het wespennest van binnenuit ook te bestrijden.
Na ruim 1 uur was de 2e behandeling klaar en sindsdien hebben we ook geen last meer van wespen gehad.
Top.