Raymond

Enkele uren na het eerste contact was Ruben al ter llekke.
Hij legde precies uit hoe hij te werk zou gaan en wat de consequenties daarvan zouden zijn.
Tevens werd er direct op gewezen op...
Enkele uren na het eerste contact was Ruben al ter llekke.
Tevens werd er direct op gewezen op de garantieregeling.
Mocht het wespenprobleem niet binnen 2 tot 3 dagen opgelost zijn, gewoon contact opnemen en hjj zou direct weer langskomen om een tweede behandeling te doen.
Super vriendelijk en kundig.

Maastricht

Tijmen

Heel vakkundig wespennest verwijderd. Communicatie was prettig, hij kon eerder terecht en belde van te voren of dit mogelijk was.

Maastricht

Peter Klaus

Hele fijne service en vlug beschikbaar. Ruben Stal heeft goed werk geleverd, volgende dag al geen last meer van de wespen.

Munstergeleen

Kimberley Fuentes

Ruben is snel, efficiënt, vriendelijk, betrouwbaar en een echte vakman. Ik heb 2 kleine kindjes en mijn eenjarige kwam ineens aanlopen met een wesp vast in haar hand. Wat blijkt, hebben we een... Ruben is snel, efficiënt, vriendelijk, betrouwbaar en een echte vakman. Ik heb 2 kleine kindjes en mijn eenjarige kwam ineens aanlopen met een wesp vast in haar hand. Wat blijkt, hebben we een wespennest, niet 1 maar 3! Direct Ruben gebeld die dezelfde dag nog is gekomen en sindsdien geen wespen meer. Kind blij, mama blij!

Beek

Richard Franssen

Wespennest op moeilijke plek in bloembak. Op dezelfde dag als de melding langsgekomen en correct opgelost. Ruben Stal gaf goede toelichting en advies. Terugbellen binnen een week ikv nazorg. Top... Wespennest op moeilijke plek in bloembak. Op dezelfde dag als de melding langsgekomen en correct opgelost. Ruben Stal gaf goede toelichting en advies. Terugbellen binnen een week ikv nazorg. Top service.

Limbricht