Ronald slui

Wij hadden last van een wespennest bij de aanbouw buren, deze is vakkundig en op korte termijn verwijderd.

Nieuw lekkerland

Guido Jesse

Zeer snel geholpen. Hoewel niet direct telefonisch contact gekregen, wel snel teruggebeld.
Wespennest kon dezelfde middag nog worden weggehaald.

Beusichem

P Klerk

Na het eerste contact eind van de morgen, werd 's middags het nest al gespoten. Omdat het na een week nog niet weg was, weer contact opgenomen, de volgende morgen al vroeg weer paraat. Nu van... Na het eerste contact eind van de morgen, werd 's middags het nest al gespoten. Omdat het na een week nog niet weg was, weer contact opgenomen, de volgende morgen al vroeg weer paraat. Nu van binnenuit gespoten, met achterlaten van een spuitbus.

Nieuw-Lekkerland

Marjolijn

Tot 2 keer toe last gehad van een wespennest. 1 x onder de dakpannen en 1 keer in de spouw.

Beide keren makkelijk contact kunnen leggen en zeer snel, vriendelijk en effectief geholpen....

De nodige uitleg erbij gekregen. Fijn!

Ik hoop dat we er geen gebruik meer van hoeven te maken, indien dit wel het geval is zullen we zeker weer contact met jullie opnemen.

Dank!

Asperen

Kasper

Wij hadden een beginnen wespennest in het speelhuisje van onze zoon. Daarme via beestjes.nl iemand langs laten komen. dit ging allemaal goed en liep soepel. Echter na een paardagen op c.a. een halve... Wij hadden een beginnen wespennest in het speelhuisje van onze zoon. Daarme via beestjes.nl iemand langs laten komen. dit ging allemaal goed en liep soepel. Echter na een paardagen op c.a. een halve meter van de originele plek weer een nieuw nest. (lijkt mij zeer toevallig als dit van een andere konigin is) Op de website van beestjes.nl geven zij aan dat zij garantie geven. Echter omdat het een ander nest is (ja andere plek) moeten wij nog een keer 80 euro betalen. Dit zie ik niet als een garantie.

Drunen

Mathijs Gerritsen

Snel en goed geholpen om van de bedwantsen af te komen. Ook in de periode daarna was hij snel bereikbaar om vragen via Whatsapp op te lossen. Goede service!

Maurik

Ronda/Van der Pol

Gaetano kwam.zag en overwon.in een woord geweldig van A tot Z

BEESD

Roy Hildebrand

In de ochtend gebeld, binnen 1,5 wespen probleem aangepakt. Vriendelijk deskundig en snel.

Gorinchem

Marcel

Na 3 nachten slecht slapen door ongedierte, vanmorgen contact gezocht en binnen enkele uren werd een inspectie uitgevoerd. Keurig alle RIVM-richtlijnen hanterend mbt Corona. Na 15 minuten werd er... Na 3 nachten slecht slapen door ongedierte, vanmorgen contact gezocht en binnen enkele uren werd een inspectie uitgevoerd. Keurig alle RIVM-richtlijnen hanterend mbt Corona. Na 15 minuten werd er een heldere diagnose gesteld en kunnen we zelf het probleem aanpakken en oplossen. Omdat het alleen een inspectie betrof geen (voorrij)kosten. Wat een geweldige service. Helemaal TOP!

Tiel