King Solar Projects BV

Snel en adequaat

Zoetermeer

Corina

Wespennest in spouwmuur, bedrijf komt afspraak na met snelle en doeltreffende service.

Noorden

Pieterse

Prima opgelost. Wespennest in spouwmuur. In de avond gebeld, andere ochtend opgelost.

Noorden

Patricia

Goed bereikbaar, reageert snel, duidelijke toelichting wat je kan verwachten.

Boskoop

Erica

Om 18u bellen. Volgende ochtend het wespennest spuiten. Super snel.
95 euro vind ik wel veel, maar snap het wel.
Dit bedrijf een aanrader.

Boskoop

MH

Snel en efficient

SM Belal

Wij hadden last van een wespennest. Nadat ik Beestjes Kwijt had gecontacteerd, kreeg ik gelijk antwoord en de volgende dag waren zij al beschikbaar voor het verwijderen van het wespennest. Heeft... Wij hadden last van een wespennest. Nadat ik Beestjes Kwijt had gecontacteerd, kreeg ik gelijk antwoord en de volgende dag waren zij al beschikbaar voor het verwijderen van het wespennest. Heeft vakkundig gehandeld en advies gegeven. Komt afspraken netjes na.

Hoofddorp

Sylvia dousi

Snel contact en snel een afspraak. Keurig op tijd. Duidelijke uitleg, goede service. Kortom erg te reden

Marieke

Wij hadden last van een wespennest onder het zonnescherm buiten. Nadat ik Beestjes Kwijt had gecontact werd ik gelijk gebeld en de volgende dag waren zij al beschikbaar voor het verwijderen van het... Wij hadden last van een wespennest onder het zonnescherm buiten. Nadat ik Beestjes Kwijt had gecontact werd ik gelijk gebeld en de volgende dag waren zij al beschikbaar voor het verwijderen van het nest. Wat een super service en kundigheid, zo klantvriendelijk. Dit is nu de tweede keer dat ik hun hulp heb ingeschakeld voor last van ongedierte. Ik heb mijn adresje gevonden! Gewoon top!

Wendy

Snel en accuraat