Snelheid / Levertijd
7.6/10
Bereikbaarheid
Communicatie
5.4/10

Zeer snel gekomen en vlote goede uitleg van de bestrijders, maar de papiervisjes zijn er nog wel.

2800

Matthijs Korzilius

Fijne communicatie, goede uitleg op maat en advies ter voorkoming van toekomstige problemen. Snelle aanpak met goede resultaten.

Tongeren

Herbots Cindy

Prima service ... snel geholpen

Sint-Truiden

Beckers Davy

Alles verliep naar wens

Ham

BIJNENS Geert

Simon is een echte vakman en geeft zeer goede info.

3660 Opglabbeek

Janine

We hadden al enige tijd last van mieren in onze keuken. Zelf konden wij hier niks aan doen, daarom hebben wij een bestrijder ingehuurd. Hij kon snel langskomen en de mieren zijn weg. Geen overlast... We hadden al enige tijd last van mieren in onze keuken. Zelf konden wij hier niks aan doen, daarom hebben wij een bestrijder ingehuurd. Hij kon snel langskomen en de mieren zijn weg. Geen overlast meer!

Houthulst

Hilde

Hinder van wespen op zolder. Er zat een vrij groot nest en mijn kinderen hadden er schrik van. Gebeld met de bestrijder en hij was efkes verhinderd, maar wel rap genoeg aanwezig. Eenmaal bij ons... Hinder van wespen op zolder. Er zat een vrij groot nest en mijn kinderen hadden er schrik van. Gebeld met de bestrijder en hij was efkes verhinderd, maar wel rap genoeg aanwezig. Eenmaal bij ons heeft hij op zeer vaardige wijze het nest bestreden. Ik kreeg ook nuttig advies ter voorkoming van een nieuwe binnenkomst van wespen. Ben zeer content met deze bestrijder en ik zou hem zeker en vast weer uitnodigen voor een ingreep

Antwerpen

Tuur Maes

Ongediertebestrijder van Descroes, Maxim, heeft ons goed uit de brand geholpen. We hoorden 's nachts al een aantal dagen getippel neffen en boven onze slaapkamer. Dit moesten wel ratten of muizen... Ongediertebestrijder van Descroes, Maxim, heeft ons goed uit de brand geholpen. We hoorden 's nachts al een aantal dagen getippel neffen en boven onze slaapkamer. Dit moesten wel ratten of muizen zijn. Uiteindelijk is Maxim op onderzoek uitgegaan en heeft alle muizen kunnen bestrijden. Inmiddels hebben we onze slaap ingehaald en kunnen wij en de kids weer rustig slapen. Bedankt voor de goede service, Descroes!

Gent

Dominique

Atop kwam langs en na inspectie kreeg ik goed uitleg omtrent mijn probleem; mogelijkheden van diverse aanpakken en de kosten. In goed overleg kwamen we tot een oplossing zodat ik van de beestjes... Atop kwam langs en na inspectie kreeg ik goed uitleg omtrent mijn probleem; mogelijkheden van diverse aanpakken en de kosten. In goed overleg kwamen we tot een oplossing zodat ik van de beestjes af kwam zonder dat het een rib uit mijn lijf kost. Atop ging professioneel en secuur te werk en hield mij netjes op de hoogte. Na bestrijding heeft hij de sporen van zijn werkzaamheden netjes opgeruimd en ervoor gezorgd dat ik weer rustig kan slapen zonder gebeten te worden.

Brugge