8.5/10

Prima geleverd

L.M. Lont

Goede en duidelijke website. Het bestel proces is simpel en goed ingericht. Zeer snelle en correcte levering.

Correct, zeer goed en zeer snel

Geweldig bedrijf, ruim assortiment van kwaliteits onderkleding. Fan!

Door een foutje van mij met betaling werd dit op een snelle, zeer correcte, manier opgelost.

Peter

Goede ervaring, probleemloze bestelling

goede producten
goede service

Snelle en fijne afhandeling

snelle afhandeling

Prima. Snelle levering en goede kwaliteit

Ze maken zich echt waar. Snelle levering en netjes verpakt en goede kwaliteit

Producten en bestelling plaatsen werkt prima maar, ik kon geen aparte afleveringsadress invullen dus deed dit in opmerkingen en deze werden helaas niet gelezen.

Aflevering adress invullen

Tobbershof

Mijn man wil alleen maar 100% katoen en onderbroeken met een gulp. Kocht hij die eerst nog bij de plaatselijke dorpswinkel, na sluiting zijn we dus gaan bestellen. Het ondergoed blijft prachtig in...

snelle bevestiging

Betaling met creditcard zou makkelijker zijn, Ideal is altijd een heel gedoe bij ons, de een met het kastje en een pen om de toetsen in te drukken en de ander cijfers voorlezend.

Fijne producten

Duidelijke weergave producten

Ik had mijn pasje niet bij de hand toen ik wilde bestellen, daarna werkte de betaal optie niet meer. Ik kon daarna wel via overboeken nog betalen, maar misschien kan dit verbeterd worden op de site

Johan

Omdat de Marktkoopman niet meer op de markt staat en ik toch graag ondergoed wilde hebben, ben ik gaan zoeken op
Internet

Ja, keurige service. Voor zover service via de website gegeven kan worden.