Goed product en geleverd als afgesproken .
Prima!

Klantvriendelijk en assertief

Ufacility facilitair dienstverlener

Erg goed ervaring, eerst gebeld met vragen vanwege de tijdsdruk betreffende de levering. Ben hierbij erg goed geïnformeerd en kon de levering na 2 dagen ontvangen, top!

Goede feedback bij vragen/opmerkingen.

Top

snel en secuur

Everts en Weijman Groenvoorzieningen bv

Positief juiste prijs kwaliteit verhouding

Komen afspraken n

Mts Hendriksen

het product is netjes afgewerkt en past goed .

Snelle levering. Helaas kwam het product in een zwaar gehavende doos aan. Dit kan ook het koeriersbedrijf hebben gedaan uiteraard.
Product zelf was gelukkig intact en inmiddels al een week met...
Product zelf was gelukkig intact en inmiddels al een week met plezier in gebruik.

Gezien ik het pakket zwaar gehavend heb ontvangen zou ik jullie het advies geven dit even te checken....

lisdonk

Perfect

Niet van toepassing

Tegel-Installatiebedrijf Cor Tonkes

Super tevreden over dit bedrijf
S ochtens gebeld en nog dezelfde dag een mooie dubbele vloer ingebouwd met lades
Bedankt voor de koffie en goede service

Snel handelen en service

Romein GWW Elst

Wij hebben eind Februari voor 5 Fiat Doblo's vloerplaten en zijwanden gekocht, netjes volgens afspraak is er geleverd. Het bleek dat er iets veranderd was, dit hebben we zelf vermaakt maar op alle... Wij hebben eind Februari voor 5 Fiat Doblo's vloerplaten en zijwanden gekocht, netjes volgens afspraak is er geleverd. Het bleek dat er iets veranderd was, dit hebben we zelf vermaakt maar op alle fronten hebben we de medewerking en uiteindelijk een tegemoetkoming voor de gemaakte extra kosten ontvangen. Dus wij zijn zeer tevreden !!

Er wordt meegedacht en geluisterd, relatief snelle levering en ik heb gemerkt dat er echt wordt geprobeerd om mij als klant tevreden te stellen.

van wal I.S.O.B

Spullen besteld en snel geleverd.past precies.