Ans

Snel gereserveerd

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Vlot B&B's kunnen vinden met prijzen en foto's.
Na reserveringsaanvraag dezelfde avond reactie en vast kunnen leggen.

Astrid

Goede website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Je kan makkelijk zoeken op datum en filteren. Ik mis echter nog wel iets. Dat je specifiek kan filteren op het aantal kamers per b&b en of er een gemeenschappelijke ruimte aanwezig is. Wij gaan... Je kan makkelijk zoeken op datum en filteren. Ik mis echter nog wel iets. Dat je specifiek kan filteren op het aantal kamers per b&b en of er een gemeenschappelijke ruimte aanwezig is. Wij gaan ieder jaar met 4 koppels een weekendje weg. Ik ga dan op zoek naar een b&b met 4 kamers + gemeenschappelijke ruimte, ik moet dan echter heel goed zoeken en iedere beschrijving lezen, dat neemt veel tijd in beslag.

Helemaal goed

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Bedandbreakfast.NL is een duidelijke website
Geen verbeter punten

Har Peters

Probleemloos!

laagdrempelig en klantvriendelijk

Margreeth

Deze website gebruik ik regelmatig.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik vind deze website heel fijn, duidelijk en zonder poespas. Ik heb al heel vaak een bed and breakfast geboekt via deze website, en heb op leuke plekken gelogeerd, en bijzondere mensen ontmoet.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Margreeth,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent over de website. Hopelijk vindt u in de toekomst nog meer leuke plekken om te overnachten.
Met...
Beste Margreeth,
Senna - Bedandbreakfast.nl

Rudolf Bräm

Webseite ist gut aufgebaut, man hat einen guten Überblick

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Sehr geehrter Herr Bräm,
Sehr geehrter Herr Bräm,
lieben Dank, dass Sie sich Zeit für ein Feedback genommen haben. Wir freuen uns sehr, dass Ihnen der Aufbau der Website Bedandbreakfast.nl gefällt und die für Sie wichtigen Details leicht zu finden sind.
Wir hoffen, Sie zeitnah wieder bei uns auf der Website Bedandbreakfast.nl begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

Huib

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site biedt precies wat ik zoek: een overzicht van BenB's in een bepaalde streek op een bepaalde tijd. Hierbij is het overzicht op een kaart een bijzonder aangename toevoeging. Een reservering is... De site biedt precies wat ik zoek: een overzicht van BenB's in een bepaalde streek op een bepaalde tijd. Hierbij is het overzicht op een kaart een bijzonder aangename toevoeging. Een reservering is vervolgens snel gemaakt.

Pirombo

Voorjaar

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De communicatie liep te helemaal lekker met B&B.Bleek ze waren op vakantie en de data die ik wilde ,was bezet!
Was dit duidelijker aangegeven op de site had ik niet een reservering gemaakt!

Thehu Ton

Reservering enkele overnachting

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Verliep soepel en vrij snel keuze kunnen maken uit gevarieerd aanbod

Wim

Handige website met veel B&B's

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We maken veel gebruik van deze website om een leuke B&B te zoeken. Tip: aan selectiecriteria toevoegen: wel/niet meerdere gasten.