Pauline Naarding

Alles volgens afspraak en een leuke aanvulling op het feestje en natuurlijk de heerlijke koffie met veel liefde bereid. Dank jullie wel

Annemarie Krocké

Fantastisch werk geleverd voor de herdenkingsbijeenkomst van mijn vader bij ons in de tuin. Het zag er sprookjesachtig uit, de sfeer was (ondanks de verdrietige aanleiding) top, vriendelijk en... Fantastisch werk geleverd voor de herdenkingsbijeenkomst van mijn vader bij ons in de tuin. Het zag er sprookjesachtig uit, de sfeer was (ondanks de verdrietige aanleiding) top, vriendelijk en attent personeel, drank assortiment gevarieerd, verassend en lekker. Bij de zoetigheden was het één nog lekkerder dan de ander. Mooie presentatie, mooi aangekleed, prachtige bloemen. Ik kan nog wel even doorgaan ;). Ontzettend veel complimentjes van onze gasten gekregen voor de organisatie.

Sterke punten of verbeter punten

Zeer goede en heldere communicatie. Bereikbaarheid was top. Uitstekend oog voor sfeer en detail.

Roeli Volkerink St Antoniusziekenhuis

De koffiekar stond bij ons ziekenhuis met heerlijke koffie en wat lekkers! Geweldig! Bedankt bandits!

Sterke punten of verbeter punten

Koffie was heerlijk. Smaakte zoals koffie moet smaken

Heerlijke service met een geweldige bediening

Sterke punten of verbeter punten

Super koffie met een fantastische uitstraling

Hele fijne samenwerking

Sterke punten of verbeter punten

zelfs sturend, heerlijke producten, duidelijke communicatie, fijne barista''s

Claudia

Top

niets, gewoon prima

Fioretti College Lisse

Twee maal ingehuurd bij ons Nieuwjaarsdiner op school. Was een ontzettend leuke toevoeging aan deze feestelijke avond. Mensen allemaal enthousiast over de verrassing en de heerlijke koffie.

Sterke punten of verbeter punten

Koffie goede kwaliteit, zeer vriendelijke medewerkers, flexibel, komen afspraken op tijd na.

Gal

What a lovely service. Thank you!

Top

Caru Containers

Wij werken nu al enkele jaren met Barista Bandits en elk jaar is het weer top! Afgelopen jaar hebben zij zelfs ons evenement in Duitsland tot een groot succes gemaakt.

Super enthousiaste meiden!

Deal Drecht Cities

Top!!

Sterke punten of verbeter punten

Johan was niet alleen barista, maar bekommerde zich om alle facilitaire zaken.