Lenka

Fijne service, lekkere cocktails

Liesbet

Heerlijke cocktails

Irene Moolhuijsen

Persoonlijk contact was super en het idee ervan ook, maar de cocktails vielen tegen in smaak. 2 boxen besteld en in de tweede zat een alcoholvrije, dat was niet de bedoeling van mijn (prijzige)... Persoonlijk contact was super en het idee ervan ook, maar de cocktails vielen tegen in smaak. 2 boxen besteld en in de tweede zat een alcoholvrije, dat was niet de bedoeling van mijn (prijzige) cocktailpakket, niet leuk.

Len

Goed, snelle levering. Lekkere cocktails

M. Schurink

Cocktails per post besteld op 28 December en gelijk betaald. 2 weken later nog steeds niets binnen en erachteraan gebeld. Foutje in het systeem waardoor die niet verwerkt is. Gezegd dat ik niet... Cocktails per post besteld op 28 December en gelijk betaald. 2 weken later nog steeds niets binnen en erachteraan gebeld. Foutje in het systeem waardoor die niet verwerkt is. Gezegd dat ik niet perse de kosten terug hoef, als de bestelling maar door kon komen. Cocktails zijn oké, maar niet voor herhaling vatbaar.

Bird & Bird

Erg goed en vriendelijk geholpen. Aanvullingen in het pakket was allemaal mogelijk en een snelle levering. Ook verzenden naar het buitenland geen probleem. Pakket ziet er super leuk uit!

E

Top, fijne cocktails!

Enexis Netbeheer

Een geweldig leuke cocktailparty gehad met een groep van 50 collega's van het vrouwennetwerk ZIJ! van Enexis. Duidelijke uitleg zodat we na instructie van de bartender onze cocktails thuis konden... Een geweldig leuke cocktailparty gehad met een groep van 50 collega's van het vrouwennetwerk ZIJ! van Enexis. Duidelijke uitleg zodat we na instructie van de bartender onze cocktails thuis konden maken! Bedankt hiervoor!