Marion

Ik heb hier al vaker besteld. Ik ben altijd tevreden. Helaas was dit keer een verpakking kapot, hoewel het wel met bubbelfolie in de doos zat.

Goede bakproducten

Esmé Jasperse

Bestel redelijk vaak en altijd zeer tevreden

Beschrijf hier jouw ervaring

Blijf klant omdat ik altijd erg tevreden ben

Angela

Hele snelle en keurige levering.

Beschrijf hier jouw ervaring

Makkelijk bestellen, duidelijke website en hele snelle en keurige levering.

Kees-Jan Donkers

Alles prima in orde

Beschrijf hier jouw ervaring

Mooi assortiment, snelle levering en een telefoontje naar de klantenservice werd meteen adequaat beantwoord.

Constance Bouwhuis

Top service

Beschrijf hier jouw ervaring

Makkelijke website. Goede service en goed verpakt.

wilma castelijns

Zeer uitgebreid assortiment

Beschrijf hier jouw ervaring

Ik shop vooral bij baktotaal voor producten die niet gewoon in de supermarkt te krijgen zijn. Soms is het even zoeken, maar bijna altijd hebben ze het bakproduct wat ik nodig heb.

Minpunt is de vaste hoge bestelkosten. Als ik bijvoorbeeld een potje kleurstof van 3 euro nodig heb zijn de bestelkosten ook 5,99. Daarnaast zou het vanaf een bepaald bedrag ook gratis mogen zijn.

Mi Meijer

Blij met bestelling

Beschrijf hier jouw ervaring

De bestelde producten zijn, zoals elke keer, helemaal goed. De doos waar het in geleverd werd was zo groot dat de bestelling er 6x ingepast had, belachelijk.

Reny Fricke

Snel en correct bezorgd

Naomi Vermeulen - van der Meiden

Super site

Beschrijf hier jouw ervaring

Je kan er zoveel bestellen. En heel snel in huis. Al vest wat bestellingen gedaan en nog nooit teleur gesteld