Bako.nl

Nakomen afspraken
Eerste indruk bedrijf

Arjan

Plezierig

Komen afspraken na! Vriendelijk en vakkundig personeel ! Na het monteren alles weer netjes schoon!

Jerry Voormeeren

Uitstekende service. Deskundig personeel.

Uitleg. En installatie

Harbers

Prima service!

Installatie perfect, nette afwerking

E.J. van Waardenburg

Zeer klantvriendelijk en netjes werkend bedrijf die z’n afspraken perfect nakomt en een goed werkende after sales heeft
Wij hebben nu 3 airco’s door dit bedrijf laten plaatsen en zijn zeer...
Wij hebben nu 3 airco’s door dit bedrijf laten plaatsen en zijn zeer tevreden over ze
Een echte aanrader!

Meedenken, en doorgaan totdat de klant tevreden is

Nieuw personeel opleiden is een kunst en kan irritatie opwekken
Laat de klant hier zo min mogelijk van meegenieten 🥴

Brouwer

HVAC op een professionele wijze geïnstalleerd. Goede en directe communicatie met de monteurs inzake mogelijkheden, oplossingen en oplevering.

Slagvaardig, goed georganiseerd (alle benodigde materialen waren aanwezig), goede- en open communicatie, monteurs werken netjes (bescherming van de vloerbedekking en tevens na installatie... Slagvaardig, goed georganiseerd (alle benodigde materialen waren aanwezig), goede- en open communicatie, monteurs werken netjes (bescherming van de vloerbedekking en tevens na installatie gestofzuigd), afval meegenomen en werk netjes opgeleverd.

Niet direct.

Pijls

Geen commentaar. Vaklui.

Ervaring. Vriendelijk.

Nvt

R. de Kok

De monteurs waren op tijd en hebben het werk in een ochtend kunnen klaren. Ze hebben me een uitleg gegeven voor het gebruik van de airco. Ze waren vriendelijk en reageerde op mijn vragen. De... De monteurs waren op tijd en hebben het werk in een ochtend kunnen klaren. Ze hebben me een uitleg gegeven voor het gebruik van de airco. Ze waren vriendelijk en reageerde op mijn vragen. De gemaakte rommel werd opgeruimd en er werd gestofzuigd. Het was jammer dat de afspraak pas 17 januari 2023 uitgevoerd kon worden (opdracht via mail 10 november 2022) door drukte bij Bako.

Op tijd, vakkundig (naar mijn oordeel), snel geplaatst, geen rommel achtergelaten

moment opdracht en moment uitvoering dichter bij elkaar.

Winkler

Werken heel netjes , heel blij mee

Netjes en opgeruimd te werk gaan.

Peter Wessel

Zeer prettige ervaring: mannen waren op tijd, legden alles goed uit, en alles prima geïnstalleerd.

Communicatie, kennis, manier van werken.

Bravi

Betrouwbaar bedrijf.

Vakkundig personeel. Alles netjes afgewerkt en opgeruimd.

geen verbeterpunten of tips