Baitshop

hans de geus

Altijd snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Na voorheen wat probleempjes met de betaling schijnt dit nu opgelost te zijn!

geen idee!

Geen reactie op mails, telefoon constant in gesprek

Beschrijf hier uw ervaring

Heb een besteling gedaan, krijg ik een mail dat het product niet leverbaar is, echter dat is niet wat ik heb besteld. De mail is blijkbaar voor iemand anders bedoelt. Als ik daar op wil reageren... Heb een besteling gedaan, krijg ik een mail dat het product niet leverbaar is, echter dat is niet wat ik heb besteld. De mail is blijkbaar voor iemand anders bedoelt. Als ik daar op wil reageren krijg ik al de hele dag een gesprekstoon of de hoorn ligt er expres af (als dat nog kan) Hoe de staat van mijn eigen bestelling is; online is in verwerking...dus ik weet niet of dat mijn bestelling uberhaupt nog komt en/of op tijd...

Het bedrijf neemt het voornemen voor om 14 dagen tijd te nemen voor een ractie op een mail...vreemd...

Reactie Baitshop:

Hallo,
Helaas hadden we te maken met een telefoonstoring op dat moment. Dit is inmiddels gelukkig weer gemaakt, maar het klonk daardoor alsof we de hele dag in gesprek waren.
Nu kunt u ons...
Hallo,
Nu kunt u ons wel weer bereiken :) Maar we hebben ook al even met elkaar gemaild ;)
Annemarie Schippers
Baitshop

Peet

Altijd gewoon goed

Beschrijf hier uw ervaring

Ik bestel altijd wasmotten ed. Voor mijn Gekko's. Je krijgt altijd mooie grote gezonde insecten en in de juiste hoeveelheid. Prima! Zeer tevreden.

Marianne Biesma

Snelle levering en goede kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en goede kwaliteit, mijn muskuseenden smullen van de moriowormen en voederwormen.

Nvt

roland nierynck

Heel vlot

Beschrijf hier uw ervaring

Een heel positieve ervaring, vlugge levering en de bestelling van levend aas altijd prima in orde een echte aanrader

Een grotere keus van strandpieren

Super service en snel.

nvt

niet nodig

Piet van der Wal

Beschrijf hier uw ervaring

Binnen de verwachte tijd binnen

ronny De klerck

Top

Ok

Uitbreiden voor winter vissen zeeaas

kon het snel vinden.

Danny Van Baekel

Geeft een professionele indruk in eerste instantie, was wat teleurgesteld in stroeffe manier bij aanmaken van account en de moeilijkheden bij betaling, de levering liet ook een beetje op zich... Geeft een professionele indruk in eerste instantie, was wat teleurgesteld in stroeffe manier bij aanmaken van account en de moeilijkheden bij betaling, de levering liet ook een beetje op zich wachten, maar dat had wellicht met het voorgaande te maken. Aan de telefoon heel behulpzaam en vriendelijk, hopelijk next time better!

Beschrijf hier uw ervaring

Goed duidelijke indeling van de verkrijgbare producten!

Betalingssystemen moeten verbeterd worden dat beloofde men reeds aan de telefoon