G. De Groot

Snelle en correcte levering

C.van der Meij

Goede snelle service, ik had een fout gemaakt bij het bestellen dat werd gelijk opgelost. Heel blij met de badmat!

Vriendelijke snelle service

irene de man

Zeer goed, goed te bereiken voor vragen. vriendelijke bejegening en een overzichtelijke website

overzichtelijke website
ook via mail goede communcatie

kleur van de badmat week erg af tov de afbeelding op de website

Snelle levering, mooie badmat, precies zoals verwacht. En netjes ingepakt.
Fijn ook dat je zending kan traceren.

marjolein van dort

Zeer vlotte bezorging. Prima!

De snelle bezorging.

De kleur van de badmat wordt op de site gepresenteerd als zwart. Maar blijkt tot mijn verrassing zwart met zilverdraad erdoor te zijn. Dat was eigenlijk niet de bedoeling, maar is toch wel leuk.... De kleur van de badmat wordt op de site gepresenteerd als zwart. Maar blijkt tot mijn verrassing zwart met zilverdraad erdoor te zijn. Dat was eigenlijk niet de bedoeling, maar is toch wel leuk. Zinvol om dat duidelijk op de site aan te geven.

Goede ervaring

Goede en snelle levering

We hadden een badmat besteld en kregen een wc mat. Slechte kennismaking lijkt mij

Slecht

Kijk de bestelling na voordat die de deur uitgaat

Reactie Badmatten.nl:

Geachte heer/mevrouw,
Bij ons is helaas niets bekend van een foutief geleverd product. Had u ons hiervan op de hoogte gesteld hadden wij vanzelfsprekend uw klacht opgelost.
Graag zou ik u...
Geachte heer/mevrouw,
Graag zou ik u willen vragen ons dit alsnog door te geven zodat wij dit voor u kunnen oplossen.
Hoop op een reactie uwerzijds.
met vriendelijke groet,
Ton de Vet
BADMATTEN.NL

Jose

Komt afspraken correct na en is telefonisch goed bereikbaar, vriendelijk aan de telefoon en geeft goed advies.

De info bij de douchegordijn van 240x200 is niet helemaal correct. Er staat dat deze gordijn voorzien is van 16 ogen. Hierdoor heb ik 2x12 ringen gekocht, maar het gordijn heeft maar 12 oven

Akral

Prima bedrijf, doet wat het beloofd: snelle levering! Producten zijn ook prima!