Een tevreden klant,

Goede service. Supersnel geleverd.

Welke twijfels had je van tevoren?

Of de verwarming wel zo snel geleverd kon worden. Als je het via installateur doet, duurt het veel langer.

Marcel Cyx - Willebroek

Zeer goede ervaring. Pakket werd binnen de 24 uur in de voormiddag geleverd zoals gevraagd

Redgy Vandecasteele

Goede service, goed verpakt, en een week vroeger geleverd als beloofd !

Cathy Depré

Eerste keer besteld, heel duidelijk op website

Welke twijfels had je van tevoren?

bestellen via webshop dat ik niet kende

Ravesteijn

Snelle levering, prima service!

Geen twijfels

Nelissen Ronny

Gewoon perfect.

Welke twijfels had je van tevoren?

Of er wel op tijd zou geleverd worden.
Of de kwaliteit wel ok zou zijn.

J.A.Bartelomij

En dan is het prettig, dat je telefonisch navraag kunt doen en ook weer snel teruggebeld wordt Je bestelt een Villeroy & Boch toilet en dat is niet iets wat een regelmatige bezigheid is.
met informatie. Van te voren niet gekeken waar het goedkoopst zaken doen is, maar
waarvan de site ook erg toegankelijk is. En dat alles heb ik gevonden bij dhr. Anton van Rooij van Badkamer XXL.

Welke twijfels had je van tevoren?

Als boven min of meer omschreven.

W D van leeuwen

2 weken een radiator besteld op maandag en dinsdag was hij al binnen. De radiator zag er prima uit en op de site werd aangeraden welke benodigdheden erbij te kopen. Het paste allemaal prima. Ben... 2 weken een radiator besteld op maandag en dinsdag was hij al binnen. De radiator zag er prima uit en op de site werd aangeraden welke benodigdheden erbij te kopen. Het paste allemaal prima. Ben dik tevreden

W D van Leeuwen

Hans Sepers

Het door mij bestelde artikel is snel en goed verpakt geleverd.

Welke twijfels had je van tevoren?

dit was de eerste keer dat ik bij badkamer XXL iets bestelde dus het is altijd een kwestie van afwachten of alles goed gaat