Erik Oevering-Ciobanu

Zeer snelle levering
Zeer snelle reactie op mail
Nakomen van afspraken

Karen Ernens-Ottenhof

Wat een super service en klantvriendelijkheid!

bedrijf belt nav een retour om in overleg de juiste badjas te vinden en biedt daadwerkelijk hulp en service. We zijn nu nog in overleg of en zo ja welke andere badjas besteld wordt, maar deze... bedrijf belt nav een retour om in overleg de juiste badjas te vinden en biedt daadwerkelijk hulp en service. We zijn nu nog in overleg of en zo ja welke andere badjas besteld wordt, maar deze service is nu al zo perfect , zo vriendelijk en oprecht. dat het nog bestaat, hier kunnen velen een voorbeeld aan nemen. Chapeau voor Badjas-Niels !!!!!

Linda

Ik had op badjassenshop.nl een badjas gezien die ik wilde laten borduren met naam en logo. Gebeld en via de mail geregeld. Toen ze een link stuurden van badjasparadijs was er even onduidelijkheid,... Ik had op badjassenshop.nl een badjas gezien die ik wilde laten borduren met naam en logo. Gebeld en via de mail geregeld. Toen ze een link stuurden van badjasparadijs was er even onduidelijkheid, maar dit hoort bij elkaar. De badjas was hierdoor ook goedkoper dan de prijs bij badjassenshop en ik kreeg er een gratis waterfles bij. Het logo was erg complex dus ik was bang dat het niet op tijd geleverd zou kunnen worden door de december drukte, maar de badjas kwam ruim op tijd binnen. Het logo met Japanse tekens is erg mooi geworden. Enige tip die ik heb is na de bevestiging van de bestelling laten weten dat de badjas verstuurd is. Ik wist dus niet dat hij al verstuurd was en ik kreeg om 23.30 van postnl een mail dat hij de volgende ochtend vroeg geleverd zou worden. Die mail heb ik toen niet gezien en de bezorger heeft hem toen gewoon voor de deur gelegd toen we niet snel genoeg open deden

Snelle levering, mooie borduring van logo

Jacolien

Voor mijn man opzoek naar een badjas extra lang met mouwlengte 8. Meerdere bedrijven gebeld en uiteindelijk bij Badjasparadijs uitgekomen. Telefonische stapsgewijs geholpen en laten zien uit welke... Voor mijn man opzoek naar een badjas extra lang met mouwlengte 8. Meerdere bedrijven gebeld en uiteindelijk bij Badjasparadijs uitgekomen. Telefonische stapsgewijs geholpen en laten zien uit welke badjassen ik dan kon kiezen. Besteld en jahoor mouwlengte 8. Top service, direct geleverd en zeer goede kwaliteit!

Service, levering, kwaliteit

Anne

Sneller geleverd dan verwacht

Antje

Op 9 december 2023 een mooie badjas besteld
Op maandag 11 december al ontvangen. Een snelle levering, helemaal TOP!
Nu zag ik dat deze week de badjas nu in de aanbieding is. Heb een...
Op 9 december 2023 een mooie badjas besteld
Op maandag 11 december al ontvangen. Een snelle levering, helemaal TOP!
Nu zag ik dat deze week de badjas nu in de aanbieding is. Heb een mailtje gestuurd naar de webwinkel badjasparadijs en krijg de badjas nu voor de aanbiedingsprijs van
€ 40,00 i.p.v. € 47,95.
Wat een geweldige service !!

Snelle levering en je mail wordt gelijk afgehandeld.

Bringme marina Geens

Goede kwaliteit en snelle levering

I. HOOGVELD

Badjasparadijs denkt mee met de klant en heeft mij geweldig geholpen en goed advies gegeven met het uitzoeken van 5 badjassen met geborduurde namen op de rug voor de kleinkinderen. Na de definitieve... Badjasparadijs denkt mee met de klant en heeft mij geweldig geholpen en goed advies gegeven met het uitzoeken van 5 badjassen met geborduurde namen op de rug voor de kleinkinderen. Na de definitieve bestelling waren de mooie badjassen binnen 1 week geleverd. Top bedrijf.

Marleen Schmeits

vraag direct beantwoord

Marit Peeters

Snelle top service

denkt mee met de klant en snelle reacties