Badjas

ee de boer

Voor de 1ste keer iets besteld

Prima kwaliteit en snel geleverd

Nora B

Super

Badjas is mooi en zoals op de foto

Maureen

Voor mijn dochter voor de tweede keer een superfijne en zachte badjas gekocht bij badjas.nl

Zondag besteld en maandag al in huis

Paula Brouwer

Perfecte badjas

Lekker zacht fleece

martine middag

Badjas 2x ontvangen ook tweemaal betaald ik heb er eentje teruggestuurd hopelijk volgt ook de terugstorting van het geld

onduidelijk het betalingswijze daardoor 2 x betaalt

Reactie Badjas:

Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat er sprake is geweest van een dubbele bestelling.
Een retourzending wordt op de dag van binnenkomst direct dezelfde dag administratief door ons verwerkt. Dat komt dus helemaal goed. Fijn te horen dat de badjas naar wens is en je tevreden bent over de levertijd, bestelgemak en klantvriendelijkheid. Je feedback m.b.t. de betaalwijze gaan we meenemen bij onze verbeteringen.

Mario de Jongh

Google "Badjas kopen", krijg link, bestel

Bliksemsnelle service

Willem Musch

Uitermate snelle en keurige bezorging. Echter de doos was wel beschadigd.

Zeer snelle bezorging

Reactie Badjas:

Beste Willem, dank voor de goede beoordeling en fijn om te horen dat u tevreden bent.
We proberen uiteraard de pakketten zo goed mogelijk te versturen en ook zo milieu bewust mogelijk vandaar de verzending in de gerecyclede verzendzak.
Onze excuses voor het beschadigen van de verpakkingsdoos van de badjas.
Gelukkig krijgen we deze feedback nooit dus ik vermoed dat de badjas mogelijk ergens in het verzendproces gevallen is.
In ieder geval heel veel plezier van badjas en dank voor uw feedback.

FB

makkelijk zoeken, kiezen en bestellen

Joukje Guijt

Goede kwaliteit!!! En bij een foutje wordt alles naar volle tevredenheid geregeld en snel

Uitstekende service en snelheid

Stefana van der Linde