Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Fam Timmers

We zijn heel erg tevreden.

Advies tijdens de aankoop van de nieuwe badkamer.
Inzet van de medewerkers als zaken, voor of tijdens de verbouwing, niet verlopen zoals verwacht / gepland.

Fam Kerkdijk

Een fijn bedrijf,welke meedenkt in keuzes.En goed advies geeft in de aankoop.Nemen alle tijd voor je.

Communicatie.
Meedenkend.

In de offerte was er wel even mis communicatie wat zelf te doen en wat zzp er.En daarbij komende kosten.

Fam van Meel

Bij ons eerste bezoek aan de showroom ideeen opgedaan voor een badkamerrenovatie. Er werd goed naar ons geluisterd en er werd volop tijd voor ons genomen. Offerte laten maken en vervolgens datum... Bij ons eerste bezoek aan de showroom ideeen opgedaan voor een badkamerrenovatie. Er werd goed naar ons geluisterd en er werd volop tijd voor ons genomen. Offerte laten maken en vervolgens datum geprikt. Uitvoering was prima. Monteur werkte erg hard en resultaat is erg mooi.

luisteren naar wat de klant wil.

geen verbeterpunten.

fam. Bruijnincx

Uitstekend

deskundig en klantvriendelijk, veel kennis van zaken en goede adviezen

geen verbeterpunten

Fam. Freijser

Prettig contact met de medewerkers en met het ontwerpen van onze badkamer en wc werd meegedacht. Samen met Marlou hebben we een ontwerp gemaakt dat geheel voldoet aan onze wensen.

Bij de levering ontbraken er een aantal kleine dingen. Na contact te hebben gezocht hebben ze dit snel opgelost.

n.v.t.

Mevr. Meijer

Mooie basisvloer uitgezocht!

Divers aanbod, ook in prijs-kwaliteit goed. Service met de tegelplint(en) is ook een fijne aanvulling

Het is niet altijd mogelijk om zonder afspraak binnen te lopen

Fam. Freijer

Erg goed en een geweldige monteurs

Ze denken echt met je mee

Geen alles is top

Fam Jongmans

Goede service

Nee

Fam Rockx

Heel prettig altijd ontvangen en goed geïnformeerd. Ze nemen echt alle tijd voor de klant!

Goed bekend met de verschillende producten die ze kunnen leveren. Goede communicatie en uitermate klantvriendelijk.

Nee

Fam Heeren

Hele goede en prettige ervaring

Goede service