Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Van Minderhout

Zeer goed. Goede service en nazorg

Duidelijke communicatie over levering. Bij levering waren enkele tegels beschadigd. Dit is direct en kostenloos opgelost.

Fam. van Oers

Verwarming & Sanitairshop BV en Tegel-Discount is een klantvriendelijk bedrijf met goed advies.

Deskundig, meedenkend, betrouwbaar, heldere afspraken. Mooie showroom, met een ruim assortiment zowel voor sanitair als tegels. We werden hartelijk ontvangen. Het was leuk om te horen dat het een... Deskundig, meedenkend, betrouwbaar, heldere afspraken. Mooie showroom, met een ruim assortiment zowel voor sanitair als tegels. We werden hartelijk ontvangen. Het was leuk om te horen dat het een echt familie bedrijf is.

We zijn zeer tevreden over het verloop en de uitvoering van de werkzaamheden. Wij zijn blij met het prachtige eindresultaat!

Mart Gerris

Goede begeleiding van de verkoper en uitstekende vakman die onze badkamer heeft geïnstalleerd.
Soms gaat er dan wat fout, in dit geval is dat allemaal goed opgevolgd ook al heeft dat mij best wel wat extra werk opgeleverd.

Opvolging van vragen en klachten

Productselectie testen, in dit geval was wc unit gewoon een slecht ontwerp van de pot, wordt wel vervangen maar dit kan men voorkomen door gewoon te testen.

Paula Fabriek

Prima!

Afspraken worden nagekomen.
Er is goed meegedacht over de inrichting.

Wc bril daar had ik beter over moeten communiceren.

Ruime keus en goede uitleg

Op tijd geleverd

N.v.t.

Schuurbiers

Goede ideeen over de indeling van de badkamer laten zien nog voor het maken van de offerte.
Alles nagekomen volgens afspraak en prima vakwerk afgeleverd.

Bij het afleveren van de materialen top geholpen met het transporteren van deze naar boven

N.v.t

Vanaf een vaag idee tot einde realisatie van een nieuwe badkamer en toilet een buitengewoon schitterend resultaat.
Er is goed geluisterd naar wensen en eigen ideen en omgezet naar een...
Er is goed geluisterd naar wensen en eigen ideen en omgezet naar een schitterend ontwerp, er werd zelfs tijd gereserveerd om de totale offerte door te nemen wat ik als leek erg prettig vond. De aanbeveling van de uitvoerende partij maakte de beloftes ook meer dan waar. Deskundig, netjes, precies, meedenkend en tijdig aangeven van keuzes. Het resultaat is dan ook boven verwachting.

De persoonlijke en deskundige begeleiding tijdens het gehele traject.

Otterloo

Perfect bedrijf en goed geholpen door de eigenaar zelf

kunnen alles leveren van sanitair,tegels,cv ketel,vloerverwarming,kozijnen etc..

Jenny Bennaars

Sinds het bestaan van de Verwarming- & Sanitairshop hebben wij onze tegels, verwarmingsketel en nu ook de attributen voor de verbouwing van de badkamer bij dit bedrijf aangeschaft.

Bij de verbouwing van de badkamer is er heel goed met ons meegedacht. Vooral omdat de ruimte klein is, was het belangrijk dat deze optimaal wordt benut.