Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Anja Leuris

Mijn ervaring met het bedrijf is erg goed. Goed behandeld bij aanschaf nieuwe badkamer maar ook verder in het proces ging alles prima. Ze zijn erg flexibel en denken mee. En maken nergens een... Mijn ervaring met het bedrijf is erg goed. Goed behandeld bij aanschaf nieuwe badkamer maar ook verder in het proces ging alles prima. Ze zijn erg flexibel en denken mee. En maken nergens een probeem van.

Dat ze nergens een probleem van maken.

Misschien dat het moment van accessoires uitzoeken vroeger kan, zodat de spullen zeker op tijd zijn.

service, aandacht voor kleine dingen

niet echt tevreden over de stukadoor, overige medewerkers prima

Felix Steenveld

Plezierige omgang, niet opdringerig, adviserend.

uitvoering van werkzaamheden professioneel door ter zake deskundige

Ilse

De badkamer is prima opgeleverd, goed afgewerkt en er is gebruik gemaakt van goede materialen. Op vragen werd altijd snel gereageerd.

Klein, korte lijntjes, vriendelijk en persoonlijk

Meer duidelijkheid over planning, het was soms erg onduidelijk of er iemand zou komen en wie dat dan zou zijn. Er werd soms wat langs elkaar heen gewerkt.

Wij zijn goed geholpen met veel aandacht en hulp van de verkoper.
Er wordt met je meegedacht zonder dat er een keus wordt opgedrongen.
Er wordt gewerkt met mooie materialen

Op een vriendelijke manier wordt je deskundig geholpen

Badkamerklant

De mensen namen de tijd voor me en liepen alle stappen op hun gemak door.

De monteur had veel aandacht voor detail.

Lex en Ingrid Bruil

We zijn prettig en deskundig geholpen. Goed geholpen met uitzoeken van producten en materialen.
Badkamer en toilet zijn geheel naar wens gerenoveerd.

Vanaf het begin was het...
Badkamer en toilet zijn geheel naar wens gerenoveerd.

Vanaf het begin was het proces transparant en is er goed naar ons geluisterd. Tijdens de verbouw zijn onverwachte zaken in goed overleg opgelost.

Wij zijn heel tevreden.

- open en transaparant
- goed naar wensen klant luisteren
- beloften nakomen
- leveren kwaliteit
- netjes gewerkt

Ton van Dinten

Wij weten niet waarom, maar bij de binnenkomst in Houten de eerste keer voelde het al goed. En dat gebleven tot het einde van het "project". Ondanks dat wij overal op letten en ook alle afwijkingen... Wij weten niet waarom, maar bij de binnenkomst in Houten de eerste keer voelde het al goed. En dat gebleven tot het einde van het "project". Ondanks dat wij overal op letten en ook alle afwijkingen direct opvallen hebben wij nauwelijks opmerking hoeven maken. Sterker van onze buren kregen wij zelfs complimenten hoe ze met het afval omgingen.

Top

Uitstekende en telexte communicatie.

Kan eigenlijk niet beter. Als het nog beter zou moeten wordt het "klinisch" en dat zou de warme uitstraling weer ondermijnen.

Peter

Goede communicatie. Denkt goed mee. Vakbekwame mensen. Goede materialen. Prettig in de omgang.

Zie boven

Geen.

fam jansen Houten

Onze ervaringen zijn zeer positief met Aangenaam Badkamers; alle onderdelen van het traject scoren uitstekend; dat begint al met de vriendelijke ontvangst in een mooie en overzichtelijk showroom;... Onze ervaringen zijn zeer positief met Aangenaam Badkamers; alle onderdelen van het traject scoren uitstekend; dat begint al met de vriendelijke ontvangst in een mooie en overzichtelijk showroom; maar ook het offertegesprek ( na 45 minuten lag er heel duidelijke offerte op tafel) en de andere contactmomenten verdienen alle lof.

Wat in het offertegesprek opviel was vooral de deskundigheid. Het zijn weliswaar verkopers, maar bovenal zijn het adviseurs die weten waarover ze praten en ze kunnen een beroep doen op veel ervaring... Wat in het offertegesprek opviel was vooral de deskundigheid. Het zijn weliswaar verkopers, maar bovenal zijn het adviseurs die weten waarover ze praten en ze kunnen een beroep doen op veel ervaring in de branche ..

Ook de snelheid van werken ,de duidelijkheid die er vanaf het begin is ,zijn belangrijke positieve ervaringen.

Uiteindelijk gaat het erom hoe het werk na oplevering eruit ziet : we zijn zeer enthousiast met dank aan de medewerkers die onze badkameraanpassing ( ligbad eruit en inloopdouche er voor terug) binnen 3 dagen gebruiksklaar hebben opgeleverd. Vakmannen die je graag over de vloer hebt.

We zouden geen verbeterpunten kunnen noemen.