Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Henk

We zijn professioneel geholpen en er was een brede keuze in badkamermeubilair, tegels en accessoires.

Klantvriendelijk
Nemen tijd voor de klant
Flexibel
Ervaren en vakkundig personeel

Heel erg goed, vakbekwame mensen die de opdracht uitgevoerd hebben.

Heel erg goed, vakbekwame mensen die de opdracht uitgevoerd hebben.

Zeer tevreden.

Bij problemen, komen ze direct met oplossingen.

Evelien en Rob

Prachtige showroom, zeer overzichtelijk en compleet. Prettige en deskundige mensen, zowel Frank Oude Geerdink als Reinier Post bij het advies en offerte traject. Maar nog belangrijker het team van... Prachtige showroom, zeer overzichtelijk en compleet. Prettige en deskundige mensen, zowel Frank Oude Geerdink als Reinier Post bij het advies en offerte traject. Maar nog belangrijker het team van medewerkers wat alles bij ons heeft uitgevoerd in huis. Vanaf de sloop tot en met de installatie is alles volledig naar wens en zonder problemen uitgevoerd. Ook moet gemeld worden de installatiewerkzaamheden door Ben Dashorst uit Saasveld. Zeer vakkundig en meedenkend.
In totaliteit kunnen wij dus zeggen dat wij zeer tevreden zijn over de volledige nieuwe badkamer boven en nieuw toilet beneden.

Korte lijnen, prettig team en het nakomen van de afspraken.

Al besproken met Frank Oude Geerdink, en hebben meer met hele kleine dingen te maken, zoals het iets meer uitvoerig weergeven op de offerte van de aangeboden zaken.

Prima ervaring. Vriendelijk, denken voortreffelijk mee en komen afspraken na

fam. Swennenhuis, Beuningen

Deskundig bedrijf, medewerkers met kennis van zaken, die goed meedenken. Ook het inschakelen van "onderaannemers" die in ons geval een dakkapel moesten plaatsen, is als goed ervaren. Planning liep... Deskundig bedrijf, medewerkers met kennis van zaken, die goed meedenken. Ook het inschakelen van "onderaannemers" die in ons geval een dakkapel moesten plaatsen, is als goed ervaren. Planning liep daardoor uitstekend. Er was altijd mogelijkheid tot overleg en op vragen werd gelijk gereageerd. Ook werd er goed meegedacht met een wijziging die tussentijds moest plaatsvinden.

Vriendelijke deskundige medewerkers die zeer netjes werkten.

Nee; eigenlijk niet. Onze prachtige badkamer is ruim binnen de afgesproken termijn opgeleverd. Misschien bij oplevering een kleine attentie meegeven of even een afsluitend gesprek met ruimte voor... Nee; eigenlijk niet. Onze prachtige badkamer is ruim binnen de afgesproken termijn opgeleverd. Misschien bij oplevering een kleine attentie meegeven of even een afsluitend gesprek met ruimte voor vragen of opmerkingen. In ons geval niet gebeurd, maar dat lag ook een beetje aan grote drukte bij onszelf.

Heel blij met onze prachtige badkamer! Vakkundig en vriendelijk geholpen door Frank Oude Geerdink en zijn team van begin tot eind.

Heel korte lijnen waardoor communicatie snel en goed verliep.

J. de Vries

Prettig, vakbekwaam. Denken goed mee voor oplossingen.

Flexibel.

Nee

Prima ontvangen in winkel. assortiment is goed. Met de planning was er enige verwarring. Badkamer netjes afgewerkt, wc beneden moet nog een paar kleine dingen gebeuren.

De communicatie met de medewerkers die het eea hebben geinstalleerd

De puntjes moeten nog op de i.
Bij de planning praten in datum ipv weken.

van der Zee

Uitstekend!

Vakkundige en goeie reactie op inrichtingsvragen. Directie reactie op telefoontjes. Kleine manco's direct verholpen. Algemeen: klant staat duidelijk centraal.

Wellicht wat meer tussentijdse communicatie tijdens de werkzaamheden: wat gebeurt er, wanneer, en door wie.