Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Ik ben heel prettig en vakkundig geholpen met het uitzoeken van een badkamer.
Door lekkage van mijn oude bad , moest ik plotseling een andere badkamer.
Hier was ik niet echt op...
Ik ben heel prettig en vakkundig geholpen met het uitzoeken van een badkamer.
Door lekkage van mijn oude bad , moest ik plotseling een andere badkamer.
Hier was ik niet echt op voorbereid , zodat ik de begeleiding als zeer prettig heb ervaren.
De installatie verliep vervolgens heel netjes , zorgvuldig en zeer vakkundig.

Ik heb de vak bekwaamheid en de perfectie van zowel de tegelzetter als de
installateur als zeer aangenaam ervaren.

Nee , alles liep perfect.

We zijn plezierig ontvangen in een mooie showroom en hebben deskundig advies gekregen.

Het werk wordt uitgevoerd volgens afspraak door vakmensen.

N.v.t.

T. Sikkens

Vanaf het begin een goede verstandhouding en ze voelde meteen aan wat wij wel en niet wilden. Ze kwam met hele leuke ideeën en toen de tekening gemaakt was hebben we op een positieve manier... Vanaf het begin een goede verstandhouding en ze voelde meteen aan wat wij wel en niet wilden. Ze kwam met hele leuke ideeën en toen de tekening gemaakt was hebben we op een positieve manier onderhandeld over de puntjes op de i.

De zorg tijdens de hele renovatie was zeer goed. Ze waren altijd goed bereikbaar en kwamen met goede oplossingen als er iets tegenzat.

Op dit moment niet.

Klant uit Drachten

Er is een ruime keus zowel in tegels als sanitair.

Je wordt er prettig geholpen. Ze denken met je mee. Ze nemen de tijd voor je. Ze zijn duidelijk. Ze weten waar ze het over hebben.

Nee.

Positief

Vakkundig en vriendelijk personeel

In ons geval zou de planning iets beter kunnen

Fam. Pit

Van de Meulen in Drachten heeft bij ons een mooi badkamer en wc project afgeleverd.

Kwaliteit en vakmanschap

H. van Renssen

Eenmaal levering en plaatsing hardstenen haardplateau.
Eenmaal levering en uitvoering badkamer renovatie.

Goed advies over keuze sanitair en tegelwerk voor renovatie badkamer. In showroom ruime variatie van redelijk geprijsde tegels, sanitair, badkamermeubilair. Prima prijs kwaliteitverhouding.

Communicatie over levertijd en plannnig werkzaamheden moet beter. Te vaak moest ik navragen: wanneer de renovatie definitief zou worden uitgevoerd.

Goede voorlichting en uitvoering!

korte lijnen, duidelijke communicatie

Bartus

Goed geholpen in de showroom, daarna nog bezoek van monteur om eea op te meten. Goede installatie werd netjes en precies gewerkt en oude rommel mee genomen. Deskundig en vriendelijk personeel dat... Goed geholpen in de showroom, daarna nog bezoek van monteur om eea op te meten. Goede installatie werd netjes en precies gewerkt en oude rommel mee genomen. Deskundig en vriendelijk personeel dat afspraken nakwam.

Netjes en precies geïnstalleerd.

Verbouwing/renovatie badkamer. Uitstekend advies. Uitvoering volgens planning. Oog voor detail van de vakmensen. Ook prijstechnisch bleef het geheel binnen de opgegeven begroting.

Oog voor detail.