Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

We zijn vriendelijk en professioneel geholpen. Er is goed met ons meegedacht over welk ontwerp we wilden hebben. Er is kwaliteit werk af geleverd. We zijn heel tevreden met onze toilet en badkamer.

Duidelijkheid, professioneel en hoge kwaliteit.

bij binnenkomst in de showroom oogde het onrustig en druk.

Frerik

Wat is afgesproken wordt opgeleverd. De zaken zijn secuur afgewerkt en medewerkers die langskomen zijn klantgericht en vriendelijk. we moesten wel zelf wat initiatief nemen om de werkzaamhedeb te... Wat is afgesproken wordt opgeleverd. De zaken zijn secuur afgewerkt en medewerkers die langskomen zijn klantgericht en vriendelijk. we moesten wel zelf wat initiatief nemen om de werkzaamhedeb te laten aanvangen. Laatste afwerking liet even op zich wachten, niet lastig, wel prettig om daarover te communiceren.

Goede kwaliteit van producten. Planning werkzaamheden komt goed overeen met praktijk. Klantgerichte medewerkers.

Hans Cools

Heel prettig. Netjes en volgens planning gewerkt.

Adequate opvolging van emails en telefoontjes.

Order volledig uitvoeren. Hoewel het een kleine aanvullende opdracht was zou het prettig zijn als deze was meegenomen bij het bezoek gedurende twee dagen.

Herma Verhagen

Hele goede ervaring

Kundig advies en gemaakte afspraken stipt nagekomen

Vleuten

Plaatsen badkamer ging goed en snel maar over de hoogte van de wastafels is niets gevraagd

De wastafel meubels bleken toch vrij laag te zitten: er is wel gevraagd om input mbt de zichtbare boorgaten ( die wel zo goed mogelijk weggewerkt werden maar de optie om het meubel iets omhoog te... De wastafel meubels bleken toch vrij laag te zitten: er is wel gevraagd om input mbt de zichtbare boorgaten ( die wel zo goed mogelijk weggewerkt werden maar de optie om het meubel iets omhoog te tillen is hier niet genoemd qwat vreemd is omdat het meubel nu best laag zit..

Anky

Prettige benadering in de showroom, je merkt dat er in alles pro-actief wordt meegedacht.
Snelle service met offertes en gevraagde aanpassingen aan de offerte.
De mannen van de...
Snelle service met offertes en gevraagde aanpassingen aan de offerte.
De mannen van de werkvloer zijn heel aardig en denken ook goed mee.
Communicatie naar klant t.a.v het proces kan meer pro-actief.
Voor hen is het vaak heel gewoon dat iets " is zoals het is" [ bv: niet op de vloer mogen lopen nadat tegels zijn gelegd] maar dat de klant dit niet kan weten omdat het niet zijn/haar professie is, werd mij pas op de valreep duidelijk. Dat was even een stress moment.

Vriendelijke benadering.
Goede bereikbaarheid, per telefoon en mail.
Snelle reactie.
Goed eind resultaat.

Pro actieve communicatie t.a.v het proces op de werkvloer

beukers

Verhoeff

Servicegericht, echte vakmannen die doen wat er is afgesproken.

Goede offerte met inhoud werkzaamheden, denken mee, nemen de tijd en zijn servicegericht. Vakmannen die weten wat ze doen!

Globale planning met inhoud wanneer welke werkzaamheden plaatsvinden zou kunnen helpen om verwachtingen (nog) beter af te stemmen.

Rozendaal

Super goed advies en leverbetrouwbaarheid is goed alles netjes op tijd binnen en de kwaliteit is perfect

Super goed advies en ze nemen de tijd voor je

Momenteel kan ik geen verbeter punten bedenken.

jeroen

Fijn contact, geduld en goed advies.
Ondanks dat we het ergens iets goedkoper konden krijgen toch hier besteld

hulpvaardig
nakomen van afspraken