Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

I.Hendriks / Timmerman

Prettig gesprek gehad omtrent het uitzoeken van de materialen en de opstelling van douche en wc's.
Het meedenken over problemen die we zouden tegenkomen en de oplossing bedenken.
Aardige...
Het meedenken over problemen die we zouden tegenkomen en de oplossing bedenken.
Aardige mannen en vooral netjes gewerkt.

Meedenken voor oplossingen.

Vragen aan de bewoners of ze willen schoonmaken voor dat er grote dingen aan de muren worden geplaatst (bevestigd) omdat je er ander moeilijk of helemaal niet meer bij kunt.

Frank en Karin

Wij zijn op bijzonder prettige, deskundige en vooral eerlijke wijze door Reinier Post en Frank Oude Geerdink geadviseerd bij het ontwerpen van onze nieuwe badkamer en toilet beneden. Onze wensen... Wij zijn op bijzonder prettige, deskundige en vooral eerlijke wijze door Reinier Post en Frank Oude Geerdink geadviseerd bij het ontwerpen van onze nieuwe badkamer en toilet beneden. Onze wensen zijn vertaald naar een heel mooi ontwerp (met bijhorende offerte) met het door ons, uit de zeer overzichtelijk en compleet ingerichte showroom, uitgekozen tegels, badmeubel en sanitair. De toezegging dat we een hele mooie badkamer zouden krijgen is helemaal waargemaakt. Frank Oude Geerdink beschikt over een team van medewerkers die hun vak verstaan. Nick (tegelzetter) en Ben Dashorst (installatiewerk) verdienen een groot compliment voor hun rustige, nette en nauwkeurige manier van werken. Ook het meedenken tijdens de uitvoering om het totaal een nog fraaier aanzien te geven is erg gewaardeerd . Bij elk groot project gaat wel eens wat mis. Het siert Frank Oude Geerdink die hier eerlijk en oprecht over communiceert en het ook oplost zonder dat de klant daarvan de dupe wordt. Als Frank zegt "het komt goed", is dit ook zo. In totaliteit kunnen wij zeggen dat wij zeer tevreden klanten zijn, die oprecht tevreden terugkijken op het hele traject van ontwerp tot uitvoering en dagelijks genieten van onze mooie badkamer en toilet.

Er wordt op een prettige en informele wijze via korte lijntjes met de klant gecommuniceerd. Afspraken worden gewoon nagekomen ook als zaken anders lopen dan voorzien.

De offerte mag meer in detail gespecificeerd worden.

M. Van den Muijsenberg

Ik ben zeer tevreden over het hele proces! Het uitzoeken en ontwerpen ging op een uiterst prettige manier. De medewerkers die verantwoordelijk waren voor het uitbouwen en plaatsen van het sanitair... Ik ben zeer tevreden over het hele proces! Het uitzoeken en ontwerpen ging op een uiterst prettige manier. De medewerkers die verantwoordelijk waren voor het uitbouwen en plaatsen van het sanitair waren vriendelijk en competent.
Als er iets niet zo mooi was werd het direct verbeterd zonder gezeur.

De communicatie was super. Iedereen had snel contact en er waren geen misverstanden.

Ga op deze wijze door. Het was super!

Abe Nederlof

Wij zijn prettig geholpen. De badkamer is uiteindelijk nog mooier geworden dan wij bedacht hadden. Slechts 1 klein foutje op 2 weken werk. Het geeft aan dat dit bedrijf echt wel vakwerk levert.

Vakmanschap van alle medewerkers.

Soms is het onduidelijk wanneer en hoe laat iemand het werk komt uitvoeren. Dat zou eerder gemeld kunnen worden.

M Davina

We zijn erg goed geholpen, veel goede tips. Eerlijkheid en een duidelijke uitleg.
Prijs kwaliteit was prima

Meedenken en eerlijk zijn wat wel en niet kan

Belinda Elferink-Lucas

Van het moment van uitzoeken tot opleveren van onze nieuwe badkamer zijn weer zeer goed en deskundig bijgestaan.

Het meedenken

Feike van der Wal

Rustig rond kunnen kijken, zonder meteen lastig gevallen te worden.
Wij kregen, toen wij interesse hadden, goede voorlichting en advies.
Alles ging, zoals vooraf afgesproken was. Rustig rond kunnen kijken, zonder meteen lastig gevallen te worden.
Wij kregen, toen wij interesse hadden, goede voorlichting en advies.
Alles ging, zoals vooraf afgesproken was.
Onze badkamer, is keurig opgeleverd, en volledig naar onze wens.
Er is ook alles aan gedaan, dat wij zo min mogelijk last hadden, van de verbouwing.

Goede communicatie, zonder poespas
Werknemers werken keurig en veroorzaken zo min mogelijk overlast.
Afspraak is afspraak.

Henk

We zijn professioneel geholpen en er was een brede keuze in badkamermeubilair, tegels en accessoires.

Klantvriendelijk
Nemen tijd voor de klant
Flexibel
Ervaren en vakkundig personeel

Heel erg goed, vakbekwame mensen die de opdracht uitgevoerd hebben.

Heel erg goed, vakbekwame mensen die de opdracht uitgevoerd hebben.

Zeer tevreden.

Bij problemen, komen ze direct met oplossingen.