Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Cor de Haan

Uitstekend: bij de offerte/verkoop, bij de voorbereiding van de installatie en bij de feitelijke uitvoering. Er wordt steeds afgestemd waardoor je als klant zeer nauw betrokken bent bij de... Uitstekend: bij de offerte/verkoop, bij de voorbereiding van de installatie en bij de feitelijke uitvoering. Er wordt steeds afgestemd waardoor je als klant zeer nauw betrokken bent bij de uitvoering en daarmee het eindresultaat. Het resultaat is er ook naar, prachtig!!

Meedenken, afstemming en zeer nauwkeurig werken. Niet gehaast maar gedegen, vriendelijk.

Eigenlijk gewoonweg niet.

Familie Bolle

De badkamer in onze nieuwe woning leek in eerste instantie mooi genoeg, met enkele kleine wijzigingen. Achteraf bleek dat er veel meer moest gebeuren dan we hadden gedacht. Door vd Meulen is er heel... De badkamer in onze nieuwe woning leek in eerste instantie mooi genoeg, met enkele kleine wijzigingen. Achteraf bleek dat er veel meer moest gebeuren dan we hadden gedacht. Door vd Meulen is er heel goed meegedacht wat er mogelijk was, en we hebben daardoor een mooiere badkamer gekregen dan we hadden verwacht.

Het project werd van begin tot eind goed begeleid. Wij konden alles aan hun overlaten.

Bij vd Meulen zijn het professionals. Wij zijn leken. Soms is het goed als de professional checkt of de leek goed begrijpt wat er bedoeld wordt of wat het te verwachten resultaat is.

Fam. Uithol

Professioneel bedrijf met mooie showroom, aardige adviseurs en kundige vakmensen.

Meedenken in oplossingen.

Een eindoplevering misten wij.

Fam. Hoekstra

Prettig personeel zowel in de winkel als bij de monteurs. Altijd overleg mogelijk

Denkt met de klant mee

Duur van de wkzh wordt in de showroom ietwat rooskleurig ingeschat

Fam op den Kelder

Onze nieuwe wc voldoet volledig aan onze wensen.

Goede communicatie, actief meedenken, hoge kwaliteit

Fam. Elverdink

Goede service, goed in het meedenken bij problemen en keurig werk afgeleverd

kwaliteit, kennis van zaken, goede advisering

eerder in het traject een technisch ontwerp maken, nu kwamen we 1 week voor een verrassing te staan, wat later wel keurig is opgelost. Ik had het fijner gevonden, wanneer we hier in een eerder... eerder in het traject een technisch ontwerp maken, nu kwamen we 1 week voor een verrassing te staan, wat later wel keurig is opgelost. Ik had het fijner gevonden, wanneer we hier in een eerder stadium een oplossing voor hadden gevonden

Jona Polak

Erg goed. Professioneel.

Komen afspraken na.

Voeg fotos toe van meubels in de offerte

Familie de Vries

Prettig, zeer kundig

Mense met ervaring die de klant centraal stellen en oplossing gericht werken

Mevr. Hiemstra

Prima bevallen, klantvriendelijk en goede uitleg.

Nemen de tijd voor de klant, goede en heldere uitleg

1) Bereikbaarheid van het bedrijf. Verdient beter.
2) Iets duidelijker aangeven wanneer er wordt gestart met de werkzaamheden.

Fam. van Kammen

kwaliteit en deskundigheid