Kiki is een super vriendelijke jonge dame die echt samen met mij alles heeft besproken en me geweldig heeft geholpen met de revalidatie van mijn nieuwe knie ik vind haar een topper

Omdat ze goed bereikbaar zijn en centraal gelegen

Zij maakt goed en helder contact met haar cliënten en blijft ze gedurende de sessies goed volgen. Ze spreekt cliënten op hun niveau aan en houdt met aandacht, kennis en humor iedereen bij de les. Ze... Zij maakt goed en helder contact met haar cliënten en blijft ze gedurende de sessies goed volgen. Ze spreekt cliënten op hun niveau aan en houdt met aandacht, kennis en humor iedereen bij de les. Ze denkt vooruit en geeft goede thuis-adviezen mee.

Ik vind dat de fysio altijd kalm bleef onder mijn uitgebreide uitleg en vragen. En op alles antwoord geeft. En me serieus neemt. Ook terwijl ik niet het topvoorbeeld van discipline ben met m'n... Ik vind dat de fysio altijd kalm bleef onder mijn uitgebreide uitleg en vragen. En op alles antwoord geeft. En me serieus neemt. Ook terwijl ik niet het topvoorbeeld van discipline ben met m'n oefeningen doen.

Frank van den Bichelaer

Enthousiast, denkt mee, denkt holistisch, zorgzaam en geïnteresseerd

Fijne samenwerking en is erg ervaren in zijn vakgebied