Wierstra

Uitstekende en smelled service

Goode smelled dienstverlening

Sarah/ MUYSOMS SL

Zeer goed. Zelden een website met een topservice en professionaliteit als deze!

Snel, accuraat en vriendelijk

J den Ouden

Prima product. Voldoet geheel aan verwachting!

Goede beschrijving van producten. Je weet precies wat je krijgt.

Reactie Aydowebshops.nl:

Wij beloven levering de volgende dag bij bestellingen voor 16:00. Wij verzenden met Post.nl Wij betreuren het dat het pakket niet de volgende dag is afgeleverd. Post.nl geeft via de track &... Wij beloven levering de volgende dag bij bestellingen voor 16:00. Wij verzenden met Post.nl Wij betreuren het dat het pakket niet de volgende dag is afgeleverd. Post.nl geeft via de track & trace scans aan dat de chauffeur 2 opeenvolgende dagen aan de deur is geweest. De klant ontkent dit.
Wij kregen na 3 dagen een mail van de klant dat het pakket nog niet afgeleverd was. Wij hebben hier nog binnen het uur op geantwoord nadat wij uitgezocht hadden waar het pakket zich bevond. Het pakket kon de volgende dag afgehaald worden bij een Post.nl afhaalpunt, dit na 2 mislukte aflever pogingen. Dit hebben wij de klant dan ook direct gemeld.
Gelukkig is het bestelde product wel naar wens !
klantenservice Sonosbeugelshop.nl

Geuljans

Snelle levering, nette prijs.

Zie boven en zeer behulpzaam bij zoeken naar juiste oplossing.

johan boer

Ja, bestel gemak en pverzichtelijkheid van de website

Business Dynamics International BV

Snel en gemakkelijk en op tijd besteld, gemakkelijke betaling, maar geen levering "de volgende dag". Jammer dat er niet op een zelfgekozen adres geleverd kan worden, maar alleen bij een pick-up... Snel en gemakkelijk en op tijd besteld, gemakkelijke betaling, maar geen levering "de volgende dag". Jammer dat er niet op een zelfgekozen adres geleverd kan worden, maar alleen bij een pick-up point.

geen bijzondere punten

Na voor "betaling achteraf" gekozen te hebben (waarmee ik overigens geen ervaring had) verscheen op de orderbevestiging de tekst dat er eerst betaald moet worden voordat de opdracht in behandeling... Na voor "betaling achteraf" gekozen te hebben (waarmee ik overigens geen ervaring had) verscheen op de orderbevestiging de tekst dat er eerst betaald moet worden voordat de opdracht in behandeling wordt genomen. Dit werkte voor mij verwarrend. En aangezien de levering niet de volgende dag paatsvond werkte dit verwarrend. Ik heb gewoon afgewacht en alles kwam in orde.

Reactie Aydowebshops.nl:

De levering de volgende dag geld voor bestellingen voor 16:00 Deze bestelling kwam binnen om 17:33. Het pakket is de andere dag keurig netjes op tijd afgeleverd.

E.A. Lankhorst

Onovertroffen!! hoewel ver na 17 uur besteld toch volgende dag geleverd. daarnaast automatisch korting bij afname meerdere stuks, echt totaal onverwacht ga zo door!!

snelle afhandeling, binnen 22 uur terwijl uiterlijk tijdstip voor gegarandeerde levering binnen 24 uur verstreken was

Marc

Snelle en goede levering. Binnen 24 uur binnen??

Snelheid

?

Patricia Nagelhout

Goede snelle levering. Kwalitatief zeer goed product.

Eric

Prima product en redelijk op tijd geleverd. Levering kan zeker sneller

Website prima

24 uurs levering