Richard

Super!

Ik had per ongeluk een witte beugel besteld terwijl ik een zwarte moest hebben. Dit is netjes opgelost door sonosbeugelshop.nl!

Reyn Jongenelen

Goed, prima

nee hoor gewoon goed gedaan

prima

Bart Simons

Snelle levering en goede communicatie

TWNQL

Gemengd. Order snel ontvangen. Helaas ontbraken er schroefjes. Daar in het weekend over gebeld, kreeg ik iemand aan de lijn die me vroeg daar een mailtje over te sturen in plaats van dat hij daar... Gemengd. Order snel ontvangen. Helaas ontbraken er schroefjes. Daar in het weekend over gebeld, kreeg ik iemand aan de lijn die me vroeg daar een mailtje over te sturen in plaats van dat hij daar zelf meteen actie op ondernam.

Nee, behalve dan de snelle levering.

Goed checken of de producten er volledig uit gaan. Verder als je in het weekend de telefoon opneemt dat met volle service en aandacht te doen. In dit geval meteen aanbieden om e.a. in orde te maken.... Goed checken of de producten er volledig uit gaan. Verder als je in het weekend de telefoon opneemt dat met volle service en aandacht te doen. In dit geval meteen aanbieden om e.a. in orde te maken. Dwz zonder dat ik daar zelf nog een handeling (mailtje sturen) voor hoef te doen.

René Van Hout

Zeer snelle levering

P.Rootinck

Goede en snelle levering

Harry Kramer

Bijzonder goed en attent.

Begeleiding en meedenken bij de aflevering

Gerard kampmann

In één woord top !!!
Snel bezorgt en keurig verpakt, voor zo’n bedrijf maak je graag reclame.

Gr Gerard Kampmann

Snelle levering, goed verpakt

Neen

John de Klein

Snel geleverd. en betaling via afterpay ging prima .top !

Peter

Ik heb besteld en geleverd gekregen binnen de afgesproken termijn.

Gemak van vinden en bestellen

nee, die heb ik niet. Ik heb ook niet zo een heel spannende actie met hun gedaan waar iets fout zou kunnen gaan