Veed

Custom Company was de bedenker en maker van onze VEED Awards. Op een moment dat de druk hoog was en de deadline inzicht klopten we bij hen aan. En binnen een korte periode hebben zijn uitstekend... Custom Company was de bedenker en maker van onze VEED Awards. Op een moment dat de druk hoog was en de deadline inzicht klopten we bij hen aan. En binnen een korte periode hebben zijn uitstekend gepresteerd. Een fijne partij die altijd wat extra's probeert te geven.

Philips Healthcare

Ik ben zeer tevreden! Er wordt snel gereageerd en er wordt ook naar alternatieven gezocht indien er tijdsdruk is.

Ed

Goede ervaring, prettige contact, komt afspraken na en scherpe prijzen

Havencentrum

Goed: persoonlijke aanpak en zeer professioneel

Erna Bekkering, kerkmeester van de Oud-Katholieke Parochie van H. Maria Maior te Dordrecht

Zeer positief. Het betrof een spoedbestelling van legpenningen. Ze waren ruim op tijd klaar en werden persoonlijk bij mij thuis afgeleverd. De etuis die abusievelijk niet waren meegekomen werden 's... Zeer positief. Het betrof een spoedbestelling van legpenningen. Ze waren ruim op tijd klaar en werden persoonlijk bij mij thuis afgeleverd. De etuis die abusievelijk niet waren meegekomen werden 's avonds nog apart bezorgd. Zeer attent.
De penningen zagen er bovendien heel mooi uit.

Rabobank Dommelstreek

Goede en snelle service. Denkt mee in ontwerp en gedachte van de klant.

Rik

Vriendelijk en staan direct klaar, goede klantenservice via telefoon en email.

Medimetrics

Prima produkt, levertijd en service ook in orde.

Leprastichting Amsterdam

Fijn samengewerkt! Custom-Company werkt snel en geeft goed advies. Zelfs toen de einddatum van het maken van de medaille 2 dagen vervroegd werd was het geen probleem en werd de medaille op tijd... Fijn samengewerkt! Custom-Company werkt snel en geeft goed advies. Zelfs toen de einddatum van het maken van de medaille 2 dagen vervroegd werd was het geen probleem en werd de medaille op tijd geleverd. De medaille werd gemaakt zoals we besproken hadden. Super!

Ivoren Kruis

Perfecte kwaliteit, goede verhouding prijs-kwaliteit.