Maxim

Reparatie autosleutel

Snelheid service & prijs.

VW Up

Jasper Dijkman

Ik heb mijn auto sleutel laten repareren, dit is heel vakkundig en snel gedaan, zeker aan te raden!

Goede communicatie over de levering, duidelijke uitleg op website, snel in het repareren en vakkundig

Audi A3 2006

Nibbelink

Aankoop sleutelbehuizing

Weet niet
Voor 2 jaar zelfde besteld. Toen behuizing met logo. Nu geen logo bij geleverd. Wel zelfde nummer besteld.

Peugeot 308 2012

Eddie

Product besteld bij deze webshop. Netjes ontvangen. Bij ontvangst bleek het een sleutel van Aliexpres te zijn. Webshop heeft korting gegeven zodat het niet retour hoefde. Echter ging het product na... Product besteld bij deze webshop. Netjes ontvangen. Bij ontvangst bleek het een sleutel van Aliexpres te zijn. Webshop heeft korting gegeven zodat het niet retour hoefde. Echter ging het product na 3 maanden kapot. Kan gebeuren, maar de webwinkel weigert nu garantie te leveren omdat er korting gegeven zou zijn en vind het teveel moeite om voor een kleine order de service te leveren waar iedere klant, ongeacht de hoogte van het bedrag, recht op heeft.

Zelfs de geschillencommissie van Webwinkelkeur geeft mij gelijk, maar ook dat leggen ze naast zich neer omdat het teveel moeite zou zijn. Het overboeken van het bedrag waar ik recht op heb kost minder tijd dan het sturen van een reactie.

Peugeot

Reactie Autosleutels.info:

Aankoop van dit product was april 2020 ( tweeduizend twintig) Ik begrijp niet waar u de energie vandaan haalt om na 1 1/2 jaar nog een partijtje te komen zeuren. U heeft inderdaad ook een klacht... Aankoop van dit product was april 2020 ( tweeduizend twintig) Ik begrijp niet waar u de energie vandaan haalt om na 1 1/2 jaar nog een partijtje te komen zeuren. U heeft inderdaad ook een klacht ingediend bij de geschillencommissie maar zij namen u ook al niet serieus. Ik adviseer u contact op te nemen met een goede psychiater en wens u verder veel sterkte en levensvreugd toe. Groet Wilco

Jo De Wachter

Besteld maar nog steeds niets ontvangen
Eerst bleek mijn adres niet compleet ?? Maar werd niet verwittigd, dus zelf erachteraan om de informatie nogmaals door te geven
Besteld op 5-11 en...
Besteld maar nog steeds niets ontvangen
Besteld op 5-11 en nog steeds geen levering

Gamma

BMW 4 2017

Reactie Autosleutels.info:

Graag ontvangen wij uw bestelnummer zodat we kunnen uitzoeken wat er mis is gegaan.
We kunnen op uw naam alleen een order vinden uit december 2017

Robin Boelen

Prima, goed produkt, duidelijke uitleg via YT

Snel simpel praktisch

leuke producten

toyota aygo 2011

auto vlassak

Zeer goed

ik had geinformeerd naar welke sleutelbehuizing ik moest hebben. ik had snel reactie en het was direct de goede.

toyota rav4