Scherpe prijs, snel aan de beurt, prima eindresultaat.

No nonsense bedrijf

Prima geleverde kwaliteit en goede service en snel.

Via internet.

Over het algemeen is de schade goed hersteld, hier ben ik ook zeker tevreden over.
Helaas zijn bijkomende delen die beschadigd waren en welke zelf niet geconstateerd was ook niet doorgegeven door het bedrijf. Uiteindelijk is hierdoor niet alles hersteld.
Prijs afgesproken met een ruimere marge (welke zeker naar beneden zou gaan als het mee zou vallen) omdat de schade niet helemaal goed bekeken kon worden, uiteindelijk is het schadebedrag het maximale geworden en werd de afspraak op vermindering ook niet meer gelicht en wou er ook niet meer over gesproken worden.

Oplevering:
De auto is net een dag ervoor gespoten en vervolgens door het bedrijf door de wasstraat gehaald met allerlei beschadigingen als gevolg over het gehele voertuig inclusief de pas gespoten delen.
Oplossing kwam er niet, het bedrijf levert dit als service en voelt zich ook niet aansprakelijk en wou ook geen richting geven richting tegemoetkoming.

google.nl

Familie boom

Jullie hebben de auto , netjes opgeknapt , alles ziet er weer uit als nieuw ! Ook de spiegel nog even gemaakt nadat we weg gingen , super

Hoe heeft u dit bedrijf gevonden?

Heel netjes en goed werk geleverd

Twee schades tegelijkertijd laten repareren. Er is niets meer van te zien en de prijs was erg netjes. Ook vervangend vervoer was goed geregeld en de afspraken zijn goed nagekomen. Personeel is ook... Twee schades tegelijkertijd laten repareren. Er is niets meer van te zien en de prijs was erg netjes. Ook vervangend vervoer was goed geregeld en de afspraken zijn goed nagekomen. Personeel is ook vriendelijk.

Via Fixico

G.S.M. van Velzen

Vakkundig, snel, soepel, komen afspraken na.

Aanbeveling van kennis

Alles is bij het uitdeuken en spuiten prima in orde gemaakt.

Hoe heeft u dit bedrijf gevonden?

Op aanraden van vrienden, die ook goede ervaringen met dit bedrijf hebben gehad.

Sascha

Aardig, goed in hun werk, goede prijs

Via fixico

Ph. Vellekoop

Het lijkt ons een goed bedrijf, kleine opzet, maar zover ik het kan beoordelen goed werk verricht. Prijsstelling is goed, begrijpen dat wanneer een bedrijf zoals dit mee doet aan een tender van een... Het lijkt ons een goed bedrijf, kleine opzet, maar zover ik het kan beoordelen goed werk verricht. Prijsstelling is goed, begrijpen dat wanneer een bedrijf zoals dit mee doet aan een tender van een bepaalde website waarbij het voor een groot deel draait om prijs, het marginaal wordt als er ook nog een auto moet worden meegegeven als vervangend vervoer. omdat ik in de buurt van dit bedrijf woon, heb ik er voor gekozen geen vervangend vervoer te gebruiken. lakpotje mee gekregen, attent. minpunt is dat ik nog steeds op de factuur zit te wachten, wel betaald.

internet Fixico

Voor de tweede keer schade, maar gelukkig is daar autoschade Goudswaard. Direct prijsopgaaf en snelle en nette afhandeling van de schade.

Via internet.