Ineke uit Vlaardingen

Een zeer goed contact en levering van hetgeen afgesproken. Zeer mooi resultaat; er was èèn klein plekje vergeten op te knappen. Dit werd netjes vermeld en verrekend met de afgesproken prijs. Wat ik... Een zeer goed contact en levering van hetgeen afgesproken. Zeer mooi resultaat; er was èèn klein plekje vergeten op te knappen. Dit werd netjes vermeld en verrekend met de afgesproken prijs. Wat ik zeer prettig vond, is de leenauto die gratis beschikbaar werd gesteld.

Hoe heeft u dit bedrijf gevonden?

Via een website waarin diverse bedrijven o.g.v. de opgegeven schade een vrijblijvende offerte maken.
Offertes worden zeer snel gestuurd. Van dit bedrijf was deze duidelijk en aantrekkelijk.

Prima geholpen

Internet

Goed en niet duur

Via fixico

Joost Schmitt

Vriendelijk, maar kon afgesproken tijd niet waarmaken.

Via offerte

Perfecte (reparatie)service tegen de laagste prijs, waar vind je dat tegenwoordig nog? Bij Goudswaard dus. En ik kreeg ook nog eens gratis vervangend vervoer. Goudswaard heeft er een fan bij en ik... Perfecte (reparatie)service tegen de laagste prijs, waar vind je dat tegenwoordig nog? Bij Goudswaard dus. En ik kreeg ook nog eens gratis vervangend vervoer. Goudswaard heeft er een fan bij en ik zou hen bij iedereen aanbevelen!

Fixico

Mijn ervaring is super. Uitstekende dienstverlening, goede service en vakmanschap. De schade aan mijn auto is voor de beste prijs als beste hersteld.

Via Google

Boudewijn

Prima service, volgens afspraak, erg vriendelijk.

Via Fixico