Drukmaat

Gewoon goed

Reeds eerder auto gebracht

Victor Bos

Fikse schrammen aan de zijkant van mijn auto doordat ik langs een muurtje was gereden. Kon snel terecht bij Goudswaard en binnen twee dagen gerepareerd, niets meer te zien! Tevens een goede prijs,... Fikse schrammen aan de zijkant van mijn auto doordat ik langs een muurtje was gereden. Kon snel terecht bij Goudswaard en binnen twee dagen gerepareerd, niets meer te zien! Tevens een goede prijs, zeer tevreden

Fixico

Goede ervaring met dit bedrijf. Keurig netjes de schade gerepareerd voor een zeer schappelijke prijs in vergelijking met andere autobedrijven. Klein puntje; de gerepareerde autodeur aan de... Goede ervaring met dit bedrijf. Keurig netjes de schade gerepareerd voor een zeer schappelijke prijs in vergelijking met andere autobedrijven. Klein puntje; de gerepareerde autodeur aan de achterzijde ging niet meer open door een geblokkeerd kinderslot (waarschijnlijk tijdens het repareren gebeurd). Dit hebben ze, na het te hebben aangegeven, meteen gerepareerd. Verder vriendelijk en bekwaam personeel. Zou hier zeker terugkomen.

Via Fixico.

Henkie

Snelle afhandeling. Goede service vervangend vervoer.

internet

Alex Bakkers

Goede service en werken netjes en levert goed werk afgeleverd

Via Johan van fixico

+ leenauto
+ prijs/kwaliteit

Fixico

M ozdemir

Goed service betrouwbaar klantvriendelijk

Via Google

Alex Bakkers

Ze hebben goed en netjes werk geleverd bent zeer tevreden

Via fisxo

Carola Hordijk

Goede en snelle service. Goede prijs/kwaliteit verhouding en prettige communicatie.

Via internet

Van Bockel Transport B.V.

Levert goed werk af, ook huurauto beschikbaar

Gewoon goed, professioneel